موضوعات داغ

مرسدس بنز CLS مدل ۲۰۲۲ معرفی شد؛ غربیلک فرمان جدید روی کوسه اشتوتگارتی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مرسدس بنز CLS 450 4MATIC مدل ۲۰۲۲ با ظاهر و فناوری‌های جدید عرضه شد. فروش این مدل از اوایل سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده آغاز می‌شود، اما هنوز قیمت‌گذاری نشده است.

CLS مدل ۲۰۲۲ به صورت استاندارد دارای پکیج طراحی بدنه AMG است که شامل تزئین بخش‌هایی از بدنه با رنگ مشکی براق است. این سدان دارای یک سپر جلوی متفاوت با طراحی روان‌تر دریچه‌های ورودی هوا و نمای جلویی است و اسپلیتر جلو کرومی شده است. آرم ستاره سه‌پر بنز با سطح کرومی-شیشه‌ای روی جلوپنجره قرار گرفته است. در پشت، لوله‌های اگزوز کرومی قرار دارند و یک دیفیوزر صوری هم بین لوله‌های اگزوز دیده می‌شود.

رنگ آبی متالیک استارلینگ به رنگ‌های بدنه این مدل اضافه شده است. همچنین طرح‌های جدید اسپوک پنج‌تایی دوقلو و چند-اسپوک برای چرخ‌های ۱۹ اینچی در دسترس هستند. چرخ‌های ۲۰ اینچی به رنگ خاکستری یا مشکی براق هم دیگر آپشن‌های این مدل هستند.

در کابین شاهد یک فرمان جدید با حسگرهای خازنی برای کنترل امکانات خودرو و صندلی‌های با پوشش چرم ناپا هستیم. خریداران می‌توانند تزئینات داخلی قهوه‌ای گردویی یا خاکستری براق را انتخاب کنند. تزئینات داخلی دو-رنگ خاکستری نوا/خاکستری ماگما و قهوه‌ای سیه‌نا/مشکی هم قابل انتخاب هستند.

CLS

قدرت CLS 450 توسط موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژشده با سیستم نیمه‌-هیبریدی استارت ژنراتور تأمین می‌شود. موتور احتراقی توان ۳۶۲ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. استارت ژنراتور هم توان ۲۱ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را به قدرت این موتور اضافه می‌کند. این مدل دارای سیستم رانندگی تمام چرخ محرک و جعبه‌ دنده ۹ سرعته خودکار است.

مرسدس فقط تغییرات CLS 450 4MATIC را اعلام کرده است. وقتی از این شرکت درباره نسخه‌های دیگر سؤال شد، در پاسخ گفت:

CLS مدل ۲۰۲۲ در ایالات متحده فقط به عنوان CLS 450 4MATIC عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد