موضوعات داغ

چانگان اوشن X7 نسخه Geeker معرفی شد؛ تجهیزات مدرن در شاسی بلند چینی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بازار روسیه یکی از بزرگترین مقاصد صادراتی چانگان است و کراس‌اوورهای سری اوشن این برند فروش قدرتمندی در این کشور دارند. در سال گذشته 150 هزار دستگاه چانگان اوشن در روسیه به فروش رسیده است و اکنون این شرکت تصمیم دارد تا نسخه بالارده چانگان اوشن X7 را با پسوند Geeker وارد بازار روسیه کند. قیمت این خودرو در روسیه 115,900 یوان یا 1,333,000 روبل خواهد بود.

نسخه Geeker از چانگان اوشن X7 نسبت به نمونه عادی تفاوت‌های قابل توجهی دارد. نخست آن‌که این خودرو به میزان قابل توجهی هوشمند شده است. چانگان اوشن X7 به سیستم تشخیص صورت راننده مجهز شده و صندلی‌های خودرو برای سهولت در سوار شدن به طور اتوماتیک رو به عقب حرکت می‌کنند. سیستم‌های ردیابی چهره نیز قادر به تشخیص خستگی راننده هستند تا او را از خطرات احتمالی در امان نگه دارند.

سیستم تشخیص صدای Onstyle که در چانگان اوشن X7 مورد استفاده قرار می‌گیرد، هوشمندتر از همیشه شده و اکنون قابلیت تشخیص 15 نوع گویش و لهجه مختلف را دارد. با این سیستم به تمامی دستورات و فرامین خودرو دسترسی دارید، می‌توانید شیشه‌ها را تنظیم کنید، ناوبری را روشن کنید یا سیستم تهویه را تنظیم کنید.

نسخه Geeker از چانگان اوشن X7 همانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است که 178 اسب‌بخار قدرت و 265 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. وظیفه انتقال قدرت نیز برعهده گیربکس هفت سرعته دوکلاچه مرطوب ساخت چین قرار دارد و سیستم تعلیق آن نیز با نوع پیشرفته‌تر مولتی لینک عوض شده است. یکسال سرویس و تعمیر رایگان به همراه شش ماه گارانتی از دیگر مزایای نسخه Geeker از چانگان اوشن X7 برای خریداران روسی است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/1/22
به جای اینکه برید آشغال چینی زشت وارد بازار ایران کنید برید از اینا بیارید.
درسته موتورش 1.5 لیترس توربو با 178 اسب و گشتاور 265 نیوتون هست. اما سیستم تشخیص چهره و کنترل بعضی چیز های خودرو با صحبت کردن خیلی خفنه. مهمترین نکته قیمت 115 هزار یوانی هست که میشه حدود 16 هزار دلار . تکنواوژی که مدل های جدید چانگان مثل uni t و صد البته uni k یا cs75 plus هست در حد مرسدس بنز هست ! من کیفیت رو نگفتم...
تکنولوژی رو گفتم. خودرو UNI T دارای سیستم خودران سطح 3 . اتو پارک. و سیستم احضار هست. موتورش دمای بازدهی کمتر از 40 درصد رو داره. و تازه قیمتش نسخه پایه 17 و نسخه فول 21 هزار دلار هست. خیلی سایت خارجی هم به دقت خودران سطح 3 این خودرو آفرین گفتن.

مثلا تیگو 8 تو چین حدودا 21 هزار دلاره تازه خودران اتو پارک و... نداره. به جای اینکه اونو بیارن میرفتن چانگان uni t بیارن.

تکنولوژی محصولات byd و changan و geely دارن در حد اروپایی های مثل بنز و بی ام و هست.
الان کل سهام ولوو و 9 درصد سهام مرسدس بنز برای جیلی هست. Byd هم سال دیگه تو 2022 تو آمریکای شمالی عرضه میشه. changan هم مراکز توسعه تو سرتاسر جهان داره و تمامی محصولات فورد تو چین توسط چانگان منتاژ میشه. خب تکنولوژی فورد + کلی مراکز توسعه تو سرتاسر جهان + دانش چانگان

به جای اینکه خودرو های مسخره ای مثل swm که معلوم نیست برای کجاس یا دنگ فنگ
برید changan و geely و byd جدید بیارید... هعی روزگار...