موضوعات داغ

عبور فاجعه‌بار میتسوبیشی پاجرو از رودخانه، غرق شدن آفرودر ژاپنی + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

امروزه بیش از گذشته شاهد راننده‌هایی هستیم که کارهای احمقانه انجام می‌دهند، چون دوربین گوشی‌ها و رسانه‌های اجتماعی همه چیز را ثبت و منتشر می‌کنند. اما شاید تعداد کمی از آن‌ها مثل این یکی احمقانه و ترسناک باشند.

با تماشای این ویدیو متوجه می‌شوید که هرگز نباید خودتان و خودروی خودتان را دست بالا بگیرید. این ویدیو که توسط ادگاردو سسترو جونیور در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، به تازگی پس از باران شدید در جمهوری دومینیکن ضبط شده است. در این ویدیو شاهد چند مرد و یک زن هستیم که با یک جریان آبی شدید روبرو می‌شوند که احتمالا قبل از باران شدید یک رودخانه آرام بوده است.

اما یک مرد یا زن پشت فرمان نسل سوم میتسوبیشی پاجرو/مونترو فکر می‌کند که شاسی بلند اندازه متوسطش می‌تواند از این جریان شدید عبور کند. بعضی از افرادی که در ویدیو دیده می‌شوند به خوبی می‌دانند که جریان آب خیلی عمیق است و تلاش می‌کنند تا راننده را از ورود به آب منصرف کنند.

اما سرنشینان خودرو در بدترین وضعیتی قرار می‌گیرند که در زندگی با آن روبرو شده‌اند. به محض اینکه جریان رودخانه به خودرو برخورد می‌کند، جلوی آن بلند می‌شود. سپس خودرو توسط جریان شدید آب به حرکت درمی‌آید.

یکی از افراد فریاد می‌زند: «از ماشین پیاده بشید» اما کسی به او گوش نمی‌دهد. شاسی بلند همچنان توسط جریان آب در حال حرکت است و آب به پنجره‌ها می‌رسد. وقتی خودرو با چیزی برخورد کرده و متوقف می‌شود، افرادی که در خشکی هستند سعی می‌کنند افراد داخل خودرو را نجات دهند.

وقتی آن‌ها خودشان را به پاجرو می‌رسانند، سه نفر که از خودرو خارج شده‌اند روی سقف و کاپوت هستند. ویدیو به پایان می‌رسد، اما مشکل آن‌ها حل نشده است چون به دلیل شدت جریان آب هیچکس نمی‌تواند به آن‌ها کمک کند. امیدواریم آ‌ن‌ها به سلامت به خشکی برگشته باشند و درس بزرگی در زندگی خود یاد گرفته باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد