موضوعات داغ

شخصیت خودرویی سال ۲۰۲۱ انتخاب شد؛ رئيس تویوتا برگزیده روزنامه‌نگارها

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

امسال گروهی از ۹۳ روزنامه‌نگار بین‌المللی، آکیو تویودا رئیس شرکت تویوتا را به عنوان شخصیت خودرویی سال ۲۰۲۱ معرفی کردند. این یکی از شش جایزه‌ای است که سالانه توسط این گروه اهدا می‌شود.

تویودا، رئیس و مدیر عامل شرکت تویوتا موتور، شبیه هیچ کسی نیست. او شخصیت موردعلاقه ماشین‌بازهای زیادی است، علاقه زیادی به ورزش‌های موتوری دارد و بارها گفته که تویوتا نباید خودروهای خسته‌کننده بسازد.

اما کمیته جوایز قبل از اهدای جایزه به تویودا شخصیت او را به صورت عمیق‌تری بررسی کردند. او که به خاطر ذات کاریزماتیکش شناخته می‌شود، سال‌های زیادی تلاش کرده تا تویوتا را به موفقیت کنونی برساند. او موفق شد تویوتا را در میان بیماری همه‌گیر کرونا به سوددهی برساند و در نتیجه مشاغل زیادی را در سراسر جهان حفظ کرد. او باعث شد این شرکت با سربلندی از دوران سختی عبور کند و همچنان توسعه خودروهای متصل، خودران، اشتراکی و برقی را ادامه دهد و همچنین ساخت وُوِن سیتی نمونه اولیه شهرهای آینده را آغاز کند. این در حالی بود که تویودا همچنان به عنوان یک راننده در مسابقات ورزشی هم شرکت می‌کرد.

پس از دریافت این جایزه، تویودا ابتدا از کارکنان این شرکت تشکر کرد:

از طرف تمام ۳۶۰ هزار عضو تیم تویوتا در سراسر جهان، از شما تشکر می‌کنم! اگر اشکالی ندارد، می‌خواهم این جایزه را از شخصیت خودرویی سال به افراد خودرویی سال تغییر دهم

او با فروتنی از تلاش تمام کارمندان این شرکت تشکر کرد و خود را یک مدیرعامل خوش‌شانس و قدردان خطاب کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/1/23
دردش بخوره تو سر 99%مسئولین مملکت
1400/1/23
از صمیم دل بهش تبریک می گیم. درد وبلاش انشاالله بخوره تو سر ....