موضوعات داغ

دوچرخه الکتریکی با گیربکس 7 سرعته معرفی شد؛ تب برقی در بازارهای مختلف

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت پروپلا Propella دوچرخه الکتریکی جدیدی را برای بازار ایالات متحده و کانادا عرضه کرده است. این دوچرخه الکتریکی با قیمت 1099 دلار برای فروش در اختیار خرده فروشان قرار گرفته است. دوچرخه پروپلا در دو نسخه تک سرعته و هفت سرعته به بازار عرضه خواهد شد.

اکثر قسمت‌های دوچرخه از آلومینیوم ساخته شده و قاب دوچرخه فاقد سیستم تعلیق است. لاستیک‌های مقاوم در برابر پنجری از برند CST Xpedium بر روی رینگ‌های آبی رنگ آلیاژی قرار می‌گیرند و بخش بزرگی از نبود سیستم تعلیق را جبران می‌کنند. رینگ‌های خودرو درخشان هستند و بنابراین با این دوچرخه به راحتی می‌توان در شب تردد کرد.

دوچرخه پروپلا

موتور الکتریکی دوچرخه پروپلا زیر توپی چرخ عقب قرار دارد و با توان اسمی 250 وات و حداکثر توان 400 وات کار می‌کند. حداکثر سرعت کنترل شده این موتور نیز 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. انرژی این موتور توسط باتری پاناسونیک با ظرفیت 250 وات ساعت تامین می‌شود. این باتری 1.6 کیلوگرم وزن دارد و شارژ شدن کامل آن 2.5 ساعت به طول خواهد انجامید. محدوده برد موتور الکتریکی دوچرخه پروپلا بین 32 الی 48 کیلومتر خواهد بود.

برای مشتریانی که سختگیری بیشتری دارند، مدل هفت سرعته دوچرخه پروپلا عرضه شده که به گیربکس هفت سرعته Shimano Altus و تنظیمات الکترونیکی برای افزایش برد به میزان 3 کیلومتر مجهز است. قیمت نسخه هفت سرعته 1299 دلار است و تحویل آن از اواسط ماه جولای آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد