موضوعات داغ

اسکیت برد برقی معرفی شد؛ موتور 1000 واتی و توانایی عبور از شیب 20 درجه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تقاضای مشتریان برای محصولاتی همچون اسکیت بردها، دوچرخه‌ها و اسکوترهایی که به موتورهای الکتریکی مجهز هستند در طی سالیان اخیر افزایش یافته است. به تازگی استارتاپی به نام Faboard، یک اسکیت برد برقی را با نام بلک روور معرفی کرده که به موتور الکتریکی 1000 واتی مجهز است و قابلیت دستیابی به سرعت 25 مایل برساعت یا 40 کیلومتر بر ساعت را خواهد داشت.

اسکیت برد بلک روور از باتری لیتیومی با ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که در سه ساعت شارژ می‌شود و نهایت برد آن نیز 17 مایل یا 27 کیلومتر خواهد بود. هر زمان که باتری بلک روور اتمام یابد می‌توانید از آن به عنوان یک اسکیت برد عادی استفاده کنید.

اسکیت برد برقی

یکی از نکات جالب بلک روور امکان انجام ماجراجویی با آن است. موتور برقی این اسکیت برد قابلیت صعود از تپه‌ای با شیب 20 درجه را برای راکب فراهم می‌کند. تخته بلک روور از چوب افرا 8 لایه ساخته شده و قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارد.

چرخ‌های این اسکیت برد شش اینچ پهنا دارند و از سیلیکون ساخته شده‌اند، بنابراین هیچ‌گاه نیاز به باد شدن نخواهند داشت. اسکیت برد بلک روور هم‌اکنون در سایت RideFaboard با قیمت 649 دلار برای فروش آگهی شده و می‌توانید با سفارش قطعات جانبی همچون چراغ‌های اضافه، قیمت آن را تا 787 دلار افزایش دهید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد