موضوعات داغ

فروش هندوانه با فراری 488 GTB در ویتنام + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شاید عجیب‌ترین منظره‌ای که ممکن است با آن روبرو شوید، فروش هندوانه با یک فراری باشد. البته این یک فراری 488 GTB دست‌ساز است که طی چند ماه با بودجه ۱۰۰۰ دلاری ساخته شده است. این خودرو از موتور یک پمپ آب بهره می‌برد و ادعا شده سرعت نهایی آن ۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

این فراری در کشور ویتنام و در سراسر جهان مشهور است، آن هم به لطف یک ویدیوی پرمخاطب که برای اولین بار آن را به تصویر کشید. این فراری ساخته تیم تلویزیونی NHET از ویتنام است، که کار خود را با ساخت نسخه‌های مقوایی از موتورسیکلتها و خودروها آغاز کرده بودند. سپس آن‌ها وارد قلمروی ابرخودروها شدند و این فراری را ساختند که دارای قاب فولادی با مقدار زیادی فایبرگلاس و چسب کامپوزیت است.

این فراری اصلا یک کپی خوب و دقیق نیست، اما به هر حال چشمگیر است. جذابیت این خودرو به تازگی بیشتر هم شده، چون صندوق جلوی آن گنجایش هندوانه‌های زیادی را دارد.

فروش هندوانه با فراری 488 GTB

این ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای با اینکه جزئیات زیادی را ارائه نمی‌دهد، اما ارزش تماشا کردن دارد. داستان از این قرار است: دو نفر متوجه می‌شوند که هیچ شانسی برای فروش تمام هندوانه‌های خود ندارند، بنابراین تصمیم می‌گیرند آن‌ها را در صندوق جلوی این فراری بگذارند و برای فروش آن‌ها به منطقه بهتری بروند. بسته‌بندی اهمیت زیادی دارد و فروش هندوانه از داخل صندوق جلوی یک فراری تقلبی بهترین بسته‌بندی ممکن است.

در واقع این داستان بهانه‌ای برای به نمایش گذاشتن این خودرو است، که بدنه و کابین آن نسبت به آخرین باری که آن را دیده بودیم ارتقاء‌ پیدا کرده است. این دو نفر موفق می‌شوند تمام هندوانه‌های خود را بفروشند، اما داستان اصلی چیز دیگری است. در این ویدیو این فراری پر از هندوانه را می‌بینیم که در خیابان‌های باریک حرکت می‌کند، توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند و باعث خوشحالی مردم می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد