موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی مازراتی لوانته با حضور دیوید بکهام! دونات با شاسی بلند ایتالیایی + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

از بین تمام خودروهایی که مازراتی می‌توانست برای کلیپ تبلیغاتی خودش در اختیار دیوید بکهام فوتبالیست حرفه‌ای سابق قرار دهد، لوانته را انتخاب کرد. در واقع این برند ایتالیایی یکی از غیرجذاب‌ترین خودروهای خود را برای دور درجا زدن در اختیار DB7 قرار داده است.

مازراتی از بینندگان می‌خواهد تا هیچ محدودیتی را قبول نکنند که با توجه به سوابق اخیر این برند کمی عجیب است. مثلا گیبلی هیبریدی از موتور چهار سیلندر توربو مشابه جیپ رانگلر، چروکی، آلفا رومئو جولیا و استلویو بهره می‌برد.

اما مهم‌تر اینکه، مازراتی اعلام نکرده چه مقدار از قطعات فیات کرایسلر در سدان گیبلی، شاسی بلند لوانته و پرچمدار کواتروپورته مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی MC20 خودش را به موتور شش سیلندر محدود کرده و دارای یک موتور V8 شایسته، یک V10 با دور موتور بالا یا یک V12 قدرتمند نیست.

فروش مازراتی در سال گذشته به طور چشمگیری کاهش یافت و این شرکت نتوانست محدوده سود ۱۵ درصدی تعیین شده توسط مدیران عالی رتبه فیات کرایسلر را برآورده کند. با توجه به این نتایج نگران‌کننده، مایک منلی مدیرعامل فیات کرایسلر در سپتامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد که مازراتی به این زودی‌ها در بازار سهام به فراری نخواهد پیوست.

مازراتی لوانته

حالا منلی و همکارانش چطور می‌خواهند مشکلات مازراتی را حل کنند؟ در ابتدا شاسی بلند Grecale با قیمتی کمتر از لوانته عرضه می‌شود، چون بر اساس آلفا رومئو استلویو ساخته شده است. در آینده میان-مدت، تمام خط تولید این برند برقی خواهد شد.

بر اساس تازه‌ترین طرح تولید محصولات مازراتی، خودروهای برقی آینده این شرکت دارای «پویایی و عملکرد رانندگی سنتی مازراتی، حالت‌های رانندگی منحصر به فرد، محدوده مسافتی بالا و قابلیت‌های شارژ فوق العاده سریع» خواهند بود. این برند ایتالیایی تا پایان سال ۲۰۲۳ از قابلیت‌های رانندگی خوکار سطح ۳ رونمایی خواهد کرد، زمانی که نسل دوم لوانته هم معرفی شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد