موضوعات داغ

قابلیت چشمکت زدن مزدا میاتا؛ از امکانات خاص مزدا برای احوالپرسی در شهر! + فیلم

عکس مطلب اول

کسانی که با یک خودروی کمیاب رانندگی می کنند، اگر با شخص دیگری که سوار همان ماشین هستند برخورد کنند، قطعا یک پیوند فوری میان آنان شکل می گیرد و در بیشتر مواقع به یکدیگر احترام می گذارند و با هم سلام می کنند، درست مثل زمانی که هنگام مسافرت یک خودروی پلاک همشهری می بینید و احساس غریبی شما در شهر دیگر کمتر می شود.

در چنین شرایطی معمولا نور بالا یا بوق میزنیم و یا با سر ادای احترام می کنیم و یا اگر فردی برون گرا و راحت باشیم، سرمان را از پنجره بیرون می آوریم و یک احوال پرسی گرم هم می کنیم. داستان امروز ما هم تاحدودی به همین موضوع مربوط می شود و شاهد پیوند و برقراری ارتباط میان دو فرد کاملا غریبه هستیم که هر دوی آنان سوار یک خودروی کمیاب و خاص هستند و این ارتباط میان آنان شکل می گیرد. اما به شیوه کاملا متفاوت تنها ماشین هایشان از این قابلیت بهره مند هستند!

در فیلمی که انتهای مقاله قرار گرفته، می توانیم در دو طرف تقاطع و مقابل یکدیگر شاهد دو خودروی مزدا میاتا NA باشیم که هر دو به روشی متفاوت با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. هر دو خودرو از چراغ های پاپ آپ استفاده می کنند و این دو راننده هلندی نیز مقابل یکدیگر و پشت چراغ قرمز با بالا و پایین کردن چراغ های ماشین خود به یکدیگر پاسخ می دهند.

با این حال اگر یک خودروی شورلت کوروت C5، لوتوس اسپریت یا هر خودروی دیگری مجهز به چراغ های پاپ آپ کنار آنان بود، می توانست این دو خودروی مزدا میاتا را همراهی کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد