موضوعات داغ

خودروی تانک ۳۰۰ سایبرتانک معرفی شد؛ بدنه زمخت با کابین لوکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تانک ۳۰۰ سایبرتانک، یک خودروی مفهومی ساخته شرکت خودروسازی چینی WEY است که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی خواهد شد.

سایبرتانک بر اساس تانک ۳۰۰ کنونی ساخته شده، اما با طراحی تهاجمی‌تر و بهبود امکاناتش پا را فراتر گذاشته است. WEY یک کیت بدنه عریض روی تانک ۳۰۰ سایبرتانک قرار داده که شامل قوس‌ چرخ‌های بزرگ است. این کانسپت همچنین دارای یک پنل خورشیدی روی سقف، یک باله برجسته روی سقف و یک سری چرخ‌های منحصر به فرد با لاستیک آفرود است.

نمای جلویی این کانسپت به لطف سپر منحصر به فرد با چراغ‌های روز Y شکل، ورودی‌های هوای بزرگ و هواکش کاپوت جذاب‌تر شده است. این آفرودر همچنین دارای ریلهای روی سقف و کاور مربعی لاستیک یدکی روی درب عقب است.

تانک ۳۰۰ سایبرتانک

فضای داخلی سایبرتانک هم قابل توجه است و توسط چرم سفید، دریچه‌های هوای دایره‌ای و رگه‌هایی آلومینیومی تزئین شده است. اگر بدون اطلاع قبلی وارد کابین شوید آن را با کابین یک مرسدس بنز اشتباه می‌گیرید. در فضای داخلی همچنین شاهد استفاده از اجزای مشکی، رگه‌هایی از رنگ زرد شبیه توپ تنیس، یک نمایشگر سرگرمی رسانه‌ای بزرگ و خوشه ابزار دیجیتالی هستیم.

هنوز مشخص نیست چه میزان تغییرات فنی نسبت به تانک ۳۰۰ استاندارد روی این مدل صورت گرفته است. اگر این دو از نظر پیشرانه با هم تفاوتی نداشته باشند، قدرت تانک ۳۰۰ سایبرتانک هم توسط یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژشده با توان ۲۲۷ اسب بخار تأمین می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد