موضوعات داغ

شارژ خودروهای الکتریکی به روش هوندا، استفاده از انرژی سبز و صرفه جویی در هزینه‌ها

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بخش مربوط به راه حل های جدید تامین انرژی هوندا، اخیراً آغاز کار اولین پروژه خود را با عنوان e:PROGRESS اعلام کرده است. این پروژه به عنوان پیشرفته ترین راه حل برای شارژ خانگی اتومبیل از یک تولید کننده خودرو در اروپا شناخته می‌شود.

این فناوری جدید شامل یک شارژر متصل است که با نرم افزار هوشمند توسعه یافته توسط شرکت Moixa که یک شرکت متخصص در زمینه شارژ است، جفت می‌شود. این نرم افزار برنامه شارژ خودرو را بر اساس نیاز رانندگان تنظیم می‌کند و به آن‌ها اطمینان می‌دهد که خودرو آن‌ها هنگام استفاده از انرژی پاک با قیمت پایین، همیشه به اندازه کافی شارژ خواهد شد.

این نیرو توسط Octopus Energy، تأمین کننده برق مستقر در انگلیس و اولین تعرفه دینامیک انگلیس، تولید می‌شود. این تعرفه انعطاف پذیر می‌تواند برای اقامتگاه و همچنین خودرو اعمال شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در ساعات اوج مصرف نیروهای تجدید پذیر، به برق ارزان قیمت دسترسی داشته باشند. نرم افزار Moixa نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند زیرا با کمترین هزینه، شارژ موردنیاز هوندا الکتریکی را فراهم می‌کند.

تکنولوژی هوندا برای شارژ خودرو

نتایج حاکی از آن است که استفاده از این سیستم منجر به پس انداز سالانه 475 پوند در مقایسه با تعرفه استاندارد شده است. شارژر پیشنهادی برای استفاده در این سرویس شامل شارژر هوندا پاور اس پلاس (4G) است که با پروژه e:PROGRESS ادغام شده و دسترسی به موقع به برق کم هزینه را فراهم می‌کند.

راه اندازی e:PROGRESS روندی سریع، آسان و تضمین شده است. مشتریان می‌توانند واجد شرایط بودن خود را به صورت آنلاین بررسی کنند. بریتیش گاز به منظور کسب اطمینان از دریافت خدمات گسترده در سراسر کشور توسط مشتریان و همچنین پاسخ به خدمات پس از فروش آن، انجام مراحل نصب و راه اندازی این برنامه را عهده دار شده است.

علاوه بر این، گفته می‌شود e:Progress از مدیریت شبکه فعال پشتیبانی می‌کند که به ایجاد ثبات تقاضا و استفاده بهینه از انرژی های تجدیدپذیر کمک خواهد کرد. این پروژه مربوط به واحد راهکارهای تقسیم انرژی، در میان بسیاری از پروژه های موجود از جمله مدیریت قدرت هوندا، جزء اولین‌ها به شمار می‌رود و گامی نزدیک در دستیابی به هدف هوندا در سال 2030 یعنی ایجاد شرکتی با تقسیم بندی در زمینه های مختلف مانند خدمات انرژی و ارائه "ارزشی جدید" محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد