موضوعات داغ

تسلا عذرخواهی کرد؛ اعتراض شدید یک مشتری ناراضی جواب داد

عکس مطلب اول

دوشنبه گذشته بود که یک خانم به نام Zhang که سال گذشته تسلا مدل 3 خریده بود، به اعتراض به مشکل ترمز خودرویش روی یک خودروی تسلا در نمایشگاه شانگهای رفت و با فریاد اعتراض خود را اعلام کرد.

پدر او با تسلا مدل 3 در حین رانندگی مجبور به ترمز شدید شده ولی به دو عابر برخورد کرده و آنها را زخمی کرده، سپس این خانم مدعی شده که ترمزهای ماشین مشکل داشته و تسلا باید خودرو را پس بگیرد و کل پول را به او برگرداند که تسلا از این کار اجتناب می کند و می گوید که ترمزهای خودرو مشکلی نداشته و خطای انسانی باعث این حادثه شده است.

پس از این اعتراض، خانم Zhang دستگیر شد اما با توجه به پوشش رسانه ای بسیار در فضای مجازی، چند ارگان مستقل به تسلا گفته اند که این موضوع باید مورد تحقیق آنها قرار بگیرد، همین باعث شده تا تسلا به سرعت از این مشتری ناراضی عذرخواهی کند و بگوید که برای حل مشکل او زمان بیشتری خواهد گذاشت.

حدود 20 درصد فروش تسلا در چین است و رقبای بسیار سختی در این بازار دارد و طبیعی است که هر گونه مشتری ناراضی با چنین رفتاری باید به سرعت توسط خودروساز راضی شود وگرنه هر گونه ضربه به اعتماد این برند می تواند به راحتی بازار اون را تحت تاثیر قرار دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد