موضوعات داغ

بزرگداشت روز زمین توسط هیوندای با حضور گروه پرطرفدار BTS + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هیوندای از مدتی پیش در حال تلاش برای تقویت ارتباطش با نسل هزاره و نسل زد بوده است و از آن‌ها می‌خواهد که از انرژی‌های پاک استفاده کنند. از سال گذشته، هیوندای 'کمپین جهانی هیدروژن' را با همکاری گروه پاپ کره‌ای BTS با شعار 'به خاطر شما' به راه انداخته تا درباره حمایت از محیط زیست و پایداری انرژی پاک تبلیغ کند.

در اوایل سال جاری، گروه موسیقی کره‌ای BTS در کلیپی حضور پیدا کردند که چشم‌انداز حمل و نقل پاک هیوندای را معرفی کرد و در یک بیلبورد دیجیتالی در شهر نیویورک پخش شد. امروز این شرکت دومین ویدئوی خودش درباره روز زمین را با حضور BTS منتشر کرد. اولین کلیپ که سال گذشته منتشر شد بیش از ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده در یوتیوب داشت و انتظار می‌رود کلیپ دوم هم به همان اندازه به موفقیت برسد.

در ویدئوی کوتاه تازه منتشر شده با عنوان 'ما برای فردا صبر نمی‌کنیم' هر یک از اعضای این گروه در حال تبلیغ کارهای ساده‌ای هستند که می‌تواند در زندگی روزمره همه گنجانده شود: عدم تولید زباله، بازیافت و پرورش گیاهان.

در انتهای ویدئو، گروه BTS را سوار بر هیوندای سلول سوختی Nexo می‌بینیم که چشم‌انداز این شرکت از خودروهای آینده است.

توماس شمرا معاون اجرایی هیوندای موتور گفت: «واکنش هیوندای موتور نسبت به این نگرانی‌های زیست محیطی NEXO یک شاسی بلند سلول سوختی هیدروژنی است. ما قصد داریم روش‌های پایدار حمل و نقل مانند NEXO را در دسترس همگان قرار دهیم، در حالی که با همکاری BTS مشتریان در سراسر جهان را به استفاده از انرژی‌های پاک تشویق می‌کنیم.»

کلیپ با صحنه‌ای به پایان می‌رسد که در آن یک ربات سیار به نام اسپات ساخته بوستون داینامیکس چراغ‌ها را خاموش می‌کند تا در مورد تغییرات آب و هوایی هشدار دهد. این اقدام نمادین با درخواست هیوندای در رویداد آنلاین DarkSelfieChallenge# مرتبط است که در آن از مردم خواسته بود چراغ‌های خانه خود را خاموش کنند. این رویداد تبلیغ شده در اینستاگرام نیز بخشی از کمپین جهانی هیدروژن آن‌هاست.

هیوندای خبرهای خوبی دارد چون می‌خواهد این کمپین را در روز جهانی محیط زیست که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد هم ادامه دهد. به نظر می‌رسد استراتژی بازاریابی آن‌ها نتایج خوبی داشته چون خودروهای سلول سوختی این شرکت در سطح جهانی به محبوبیت رسیده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد