موضوعات داغ

يك نماينده مجلس شورای اسلامی: پلت‌فرم‌های جدید سایپا لازم است، اما کافی نیست

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اشاره به طراحی پلت‌فرم‌های جدید خودرو در شرکت سایپا، ابراز کرد که پلت‌فرم‌های جدید سایپا لازم است، اما کافی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای طراحی و تولید خودروهای روز دنیا اظهار داشت که در کشور ظرفیت‌های زیادی وجود دارد، همچنین مدیران خودروساز به‌دنبال طراحی مدل‌های جدید خودرو هستند که باید در این مدل‌ها به تولید خودروهای کم‌مصرف و کم‌آلاینده توجه شود.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که خودروسازان باید از ظرفیت موجود کشور برای تحول در عرصه صنعت خودرو استفاده کنند، افزود اگر چه در شرکت سایپا از نخبگان و جوانان استفاده می‌شود، اما انتظار ما این است که بیش از این از ظرفیت جوانان نخبه در صنعت خودرو استفاده شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تحریم‌های موجود علیه صنعت خودرو و تلاش مدیران سایپا برای ادامه تولید خودرو در این شرایط تصریح کرد که تحریم‌ها از نظر ما یک فرصت است و تهدید باید با مدیریت خوب به فرصت تبدیل شود. همچنین تجربه نیز ثابت کرده هر جا تحریم شدیم، پیشرفت‌های خوبی داشتیم.

حجت‌الاسلام فلاحی در پایان تاکید کرد که اگر در صنعت خودرو این‌گونه عمل کنیم، قطعاً صنعت خودروی مستقل خواهیم داشت و این امر با اتکا به ظرفیت‌های داخلی به خصوص جوانان نخبه شدنی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد