موضوعات داغ

پلتفرم فروش آنلاین ایران دوچرخ آغاز به‌کار می‌کند

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

آرمان موسوی، مدیرعامل ایران دوچرخ، در طی نشست خبری خود از طرح جدید فروش محصولات این شرکت و آغاز به‌کار پلتفرم فروش آنلاین خبر داد.

موسوی در این نشست که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد که ایران دوچرخ یکی از قدیمی ترین شرکت‌های تولیدکننده موتورسیکلت در ایران است که امروز با سیاست‌گذاری‌های صورت‌گرفته توانسته بازار فروش خود را توسعه دهد.

وی با اشاره به محصولات جدید این شرکت، تصریح کرد که این شرکت در تولید محصولات جدید خود، به سمت عرضه موتورسیکلت های برقی به بازار رفته و برای سال ۱۴۰۰ سبد محصولات گسترده‌تری در نظر گرفته شده است.

او همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه این شرکت، بیان کرد که تصمیم بر آن است تا نمایشگاه در یکی از نقاط خوب و تجاری شرق تهران تا پایان اردیبهشت ماه برگزار شود و در ماه‌های آتی نیز برگزاری نمایشگاه‌های دیگری را در دستور کار قرار داده‌اند.

موسوی در ادامه بیان کرد که این مجموعه با به نتیجه رسیدن مطالعات، تصمیم دارد تعمیرگاهی مجهز و در شان مشتریان در سال ۱۴۰۰ احداث کند.

مدیرعامل ایران دوچرخ سپس ضمن اشاره به بحث صادرات نیز اذعان کرد که در حوزه صادرات محدودیت‌هایی وجود دارد، اما با این حال برخی خوشه‌های صنعتی کشور دارای مزیت رقابتی در این حوزه هستند؛ در حوزه موتورسیکلت نیز این مزیت وجود دارد، اما متاسفانه محدودیت‌هایی قابل‌مشاهده است.

موسوی تصریح کرد که تحریم یکی از مشکلات اصلی برای صنعت و شرکت های فعال است، با این حال ایران دوچرخ تلاش بر آن بوده با استفاده از راهکارهایی تحریم‌ها را دور بزند، اما همچنان به‌دلیل تحریم در انتخاب محصولات به‌روز از برندهای مختلف درگیر مشکلاتی هستند.

وی در ادامه اضافه کرد که متاسفانه امروز موضوع نقدینگی و تامین آن از اصلی‌ترین مشکلات صنعت است که در این‌باره انتظار کمک بیشتری از سیستم بانکی کشور می‌رود.

موسوی درباره طرح فروش این شرکت نیز خاطرنشان کرد که طی چند روز آینده، طرح فروش نقدی و اعتباری شرکت انجام خواهد گرفت. در کنار آن پلتفرم فروش اینترنتی نیز با توجه به آن‌که خریدارن به‌علت شیوع ویروس کرونا برای خرید محصول نمی‌توانند به بازار مراجعه کنند، آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد