موضوعات داغ

خودروی SWM X3 معرفی شد؛ کراس اوور ارزان قیمت 7 نفره

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی چینی SWM به تازگی نسخه جدید شاسی بلند SWM X3 را معرفی کرده و همراه با پیشرفت های فنی خوب، قرار است که با قیمت 58 هزار و 800 یوان راهی بازار شده و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. البته یک نسخه توربوشارژر هم به مشتریان عرضه می شود که قیمت 82 هزار و 900 یوان دارد.

این خودرو در قالب یک خودروی کراس اوور جمع و جور 7 نفره به بازار عرضه خواهد شد که در رنج قیمتی مذکور و عرضه با قیمت 58 هزار و 800 یوان، می تواند گزینه ای جذاب برای کسانی باشد که یک خانواده پرجمعیت دارند و یا به دنبال یک شاسی بلند اقتصادی با فضای داخل کابین مناسب هستند که این خودرو پاسخگوی نیاز آنان خواهد بود.

این خودرو با طول کلی 4615 میلی متر، عرض 1790 میلی متر و ارتفاع 1790 میلی متری ساخته شده است و فاصله بین دو محور 2725 میلی متری آن می تواند فضای کافی در اختیار سرنشینان ردیف اول و دوم کابین قرار دهد، هرچند ردیف سوم فضای پای بسیار کوچکی دارد و ممکن است که برای سرنشینان بزرگسال آزاردهنده باشد، اما برای سرنشینان کودک می تواند فضای کافی و راحتی داشته باشد.

SWM X3

نکته جالب توجه اینجاست که این خودروی کراس اوور 7 سرنشین جمع و جور با همکاری شرکت خودروسازی برلیانس توسعه پیدا کرده و در بخش فنی آن دو موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری به خدمت گرفته شده است که یکی از آنان تنفس طبیعی بوده و دیگری از پرخوران های توربوشارژر برای ارسال هوای بیشتر به داخل سیلندرهای خود سود می برد.

در نسخه جدید، پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهینه سازی شده و اکنون می تواند خروجی قدرت 110 اسب بخاری و گشتاور 152 نیوتن متری تولید کند، اما مثل گذشته برای دریافت و انتقال نیروی پیشرانه از جعبه دنده 5 سرعته دستی استفاده شده است و خبری از جعبه دنده اتوماتیک برای هیچ نسخه ای نخواهد بود.

SWM X3

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد