موضوعات داغ

اقدامات موثر ایران دوچرخ در تولید موتورسیکلت‌های برقی

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

هدایت الله جمالی‌پور، استاندار قزوین، اظهار کرد که ایران دوچرخ اقدامات موثری در تولید موتورهای برقی داشته است.

او در حاشیه بازدید از کارخانه ایران دوچرخ بیان کرد که این مجموعه با دارا بودن ظرفیت بی‌نظیر و سرمایه انسانی متخصص می‌تواند به‌سرعت جایگاه ویژه‌ای در کشور کسب کند و برای حضور در عرصه جهانی به یک برند بین‌المللی تبدیل شود.

جمالی‌پور به‌همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و در راستای کمک به تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها)، از کارخانه ایران دوچرخ در شهرک صنعتی کاسپین یک بازدید کردند تا از نزدیک با توانمندی‌های این مجموعه آشنا شده و در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های آن قرار بگیرند.

استاندار قزوین در حاشیه این بازدید گفت ایران دوچرخ قدیمی‌ترین تولیدکننده موتورسیکلت در کشور است و انتظار می‌رود این شرکت محصولات داخلی متنوعی در سطح کشور تولید کرده و بتواند از ظرفیت‌های آن برای رفع نیازهای اساسی کشور، به‌خصوص در تولید موتورهای برقی، بهره ببریم.

جمالی‌پور اظهار کرد که امروز موتور سیکلت برقی‌ نیاز کلان‌شهرها است. بنابراین باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا بتوان آن‌ها را جایگزین موتورهای بنزینی کرده و آلودگی هوا را کاهش داد. خوشبختانه ایران دوچرخ در این خصوص اقدامات موثری داشته است.

استاندار قزوین با اشاره به این‌که ایران دو‌چرخ دارای ظرفیت بی‌نظیر و نیروی انسانی متخصص است، ابراز کرد که این شرکت یکی از برندهای بسیار مهم در موتورسیکلت سازی بوده و امید است تا با عزم جدی مدیران مجموعه، به‌سرعت جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور کسب کرده و به یک برند بین‌المللی تبدیل شود و در عرصه جهانی حضور پیدا کند.

وی ادامه داد که مسائل متفاوتی در اقتصاد کشور وجود دارد که باعث شده بسیاری از صنایع ما دچار چالش‌های جدی شوند. امید است که در آینده کشورمان بتواند حمایت بیشتری از این مجموعه‌ها داشته باشد تا با فعال‌سازی ظرفیت‌ها، نیازهای کشور را مرتفع ساخته و بتوانند محصولات را به کشورهای منطقه‌ای و توسعه‌یافته صادر کنند.

جمالی‌پور از رفع موانع پیش روی صنعت‌گران در استان قزوین خبر داد و تصریح کرد که هیچ وظیفه‌ای مهم‌تر از حمایت از تولید وجود ندارد، چرا که تولید مهم‌ترین مولفه‌ی تقویت کشور برای رسیدن به قله‌های اوج است.

او تاکید کرد که در استان همه مسائل را در راستای رونق تولید می‌داند و همه مسئولین و مدیران مکلف هستند به‌عنوان مهم‌ترین مسئله برای توسعه تولیدگران نگاه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد