موضوعات داغ

پیام مدیرعامل سایپا در آستانه روز کارگر: سایپای نوین، رویایی که به‌همت کارگران ایرانی محقق شد

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

متن كامل پيام سيدجواد سليمانی مديرعامل گروه خودروسازی سايپا طی پيامی، ضمن تبريك به‌مناسبت ۱۱ ارديبهشت‌ماه روز جهانی كارگر، تلاش و همت كارگران خدوم و متعهد ايران به‌ويژه در اين گروه را عامل عبور از پيچ دشوار تحريم و كرونا و ادامه مسير توليد دانست و نيروی انسانی شاغل در بخش‌های مولد كشور را سرمايه حال و آينده كشور ناميد.

سيدجواد سليمانی پیام خود را با اهمیت تولید و کارآفرینان اصلی آن آغاز کرد:

يازدهم ارديبهشت‌ماه، از آن‌رو به‌نام روز جهانی كار و كارگر مزين شده تا جوامع گوناگون و مردم در سراسر دنيا، امر مهم و اثرگذار توليد و نقش‌آفرينان اصلی آن يعنی كارگران را با همه زحمات و تلاش‌ها در عرصه اقتصاد و صنعت، در ياد و خاطر خود حفظ کرده و ارج نهند.

او در ادامه افزود که در ايران اهميت و قدر و منزلت اين روز دوچندان محسوب می‌شود، زيرا علاوه‌بر تقدس امر توليد ملی و ضرورت توجه جدی به آن، كشور ما در ساليان اخير با محدوديت‌ها و مشكلات بی‌شماری در بخش توليد مواجه بوده و به تعطيلی كشاندن جريان توليد و بيكارساختن كارگران ايرانی، از جمله مهم‌ترين اولويت‌های دشمنان ملت ايران بوده است.

سلیمانی ادامه داد، اين در حالی است در ساليان اخير، اهميت كار و كارگر ايرانی و محصول توليدی آن بيش از گذشته موردتوجه آحاد جامعه قرار گرفته و خوشبختانه چرخ اصلاح فرهنگ مصرف و تأكيد هم­وطنان عزيزمان بر ضرورت استفاده از كالای ايرانی، حركت خود را در مسيری صحيح آغاز كرده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین بیان کرد که برنامه‌ريزی و اهتمام جدی دولت و مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ساليان اخير به‌ويژه پس از دور دوم تحريم‌های همه‌جانبه بر عليه صنعت و اقتصاد كشور سبب شد تا كارگران و تمامی دست‌اندركاران بخش‌های توليدی، با تلاشی مضاعف، برای ادامه فعاليت خود حتی با وجود مشكلات شديد تلاش كنند.

او سپس یاداور شد که خوشبختانه در گروه خودروسازی سايپا نيز به‌عنوان يكی از واحدهای توليدی پرآوازه و مطرح كشور، كارگران عزيز با تلاش و همت خود، اهداف و برنامه‌های توليدی را علی‌رغم همه دشواری‌ها و محدوديت‌ها محقق كرده و با وجود آن‌كه صنعت خودرو كشور، بی‌سابقه‌ترين دوره خود را از نظر رويارويی با مشكلات و موانع سپری كرد، اما با اهتمام جدی، مشعل فروزان توليد را روشن نگه­‌داشتند.

سلیمانی افزود:

در سايه اين تلاش‌ها بود كه گروه خودروسازی سايپا توانست در عرصه‌هايی نظير ثبات توليد، خروج محصولات قديمی، توليد محصولات جديد و به‌روز، كاهش آمار معوقات، دست­يابی به اهداف توليدی در سال‌های اخير و بسياری عرصه‌های ديگر، به موفقيت‌های چشمگيری دست پيدا كند و در واقع تحريم‌ها را بلااثر سازد.

او خاطر نشان کرد که امروز كارگران گروه خودروسازی سايپا به مثابه فرزندان اين مجموعه، به سازمان خود هم­چون خانه دوم نگريسته و از هيچ تلاش و كوششی برای برافراشته نگه­داشتن پرچم توليد در اين گروه خودروسازی دريغ نمی‌كنند.

سيدجواد سليمانی گفت:

اينجانب به‌عنوان عضوی از جامعه بزرگ كارگری كشور، دست يكايك خدمت‌گزاران و كارگران عزيز به‌ويژه همكاران خود در گروه خودروسازی سايپا را به‌گرمی می‌فشارم و از همكاری و همياری تمامی آنان قدردانی می‌كنم، تبديل­ شدن سايپا به «سايپای نوين» و دست­يابی به آن‌همه موفقيت و ثبت يك كارنامه پرافتخار آن‌هم در دوران پرتلاطم تحريم و شيوع بيماری كرونا، رويايی بود كه تنها با تكيه بر همت والا و دستان پرتلاش كارگران شاغل در اين مجموعه تحقق می‌يافت.

او در پایان بار ديگر فرارسيدن ۱۱ ارديبهشت‌ماه و روز جهانی كار و كارگر را به همه كارگران ايران به‌ويژه کارکنان گروه خودروسازی سايپا تبريك گفت و برای ایران و كارگران پرتلاش و خلاق آن آرزوی سربلندی و موفقیت کرد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد