موضوعات داغ

خودروی SMW G01 با نسخه مرد آهنی معرفی شد؛ چهره جدی تر با همان پیشرانه قبلی

عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی SWM به تازگی محصولی جدید با نام Iron Man، مرد آهنی جدید خود را به بازار عرضه کرده و در 4 مدل مختلف، با حداقل قیمت 95 هزار و 900 یوان و با حداکثر قیمت 125 هزار و 900 یوان به مشتریان عرضه خواهد شد که می تواند خروجی قدرت مطلوب در کنار ظاهری جذاب و اسپرت را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در ظاهر، توجه ویژه ای به طراحی اسپرت این مرد آهنی شده است و می توانیم فاکتورهای اسپرت مختلفی را در چهره این اتومبیل کراس اوور اسپرت چینی مشاهده کرد. این خودرو در قامت یک خودروی کراس اوور اسپرت، بخوبی توانسته سلیقه مخاطب جوان را تشخیص داده و در چهره خود پیاده کند. اول از همه رینگ های 18 اینچی آلیاژی خواهد بود که بر روی چرخ های اتومبیل خودنمایی می کنند و در مرحله بعدی، قطعات قرمز رنگی هستند که برای جلب توجه بیشتر میان رنگ مات و طراحی خشن این خودرو به چشم می خورند.

SWM Iron Man

در داخل کابین هم محصول جدید SWM G01 به ویژگی های اسپرت توجه ویژه ای داشته و اولین چیزی که با ورود به داخل کابین توجه شما را به خود جلب می کند، فضای 2 رنگ کابین و بعد از آن فرمان اسپرت D کات خواهد بود که در کنار طراحی جذاب کابین، پویایی بالایی به این فضا داده و حس رانندگی با یک خودروی اسپرت جمع و جور را بخوبی به سرنشینان داخل کابین منتقل خواهد کرد.

در داخل کابین از روکش های چرمی بر روی صندلی ها استفاده شده و در کنار سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک کابین، می توانید در کنسول مرکزی هم یک صفحه نمایشگر بزرگ داشته باشید که در راستای کاهش کلیدهای فیزیکی کنسول مرکزی، می توان بیشتر سیستم های عملکردی و چند رسانه ای اتومبیل را از طریق این صفحه نمایشگر کنترل کرد. علاوه بر این یک تصفیه کننده هوای قدرتمند نیز در مجرای ورود هوا به داخل کابین تعبیه شده است تا از ورود آلودگی ها، بویژه ویروس ها به داخل کابین جلوگیری کند.

از نظر قدرتی تغییری در این نسخه مردآهنی ایجاد نشده و از همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر استفاده شده است که میزان خروجی قدرت آن به حداکثر 155 اسب بخار و حداکثر خروجی گشتاور آن هم به محدوده 220 نیوتن متر خواهد رسید که برای دریافت و انتقال آن به چرخ ها، به جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد.

SWM Iron Man

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد