موضوعات داغ

ادن هازارد بازیکن رئال مادرید روزانه از چه خودرویی برای رفت و آمد استفاده می‌کند؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اگرچه آئودی اسپانسر خودرویی رسمی باشگاه رئال مادرید است و بازیکنان و کارکنان این باشگاه می‌توانند به صورت رایگان از برخی از بهترین مدل‌های این برند استفاده کنند، ادن هازارد بازیکن بلژیکی این تیم که یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های رئال مادرید است کاملاً از رانندگی با نیسان لیف تمام برقی خودش رضایت دارد.

احتمالاً آئودی باید مدل RS e-tron GT جدید یا حداقل یک e-tron اسپُرت‌بک در اختیار او قرار دهد. اما هازارد همچنان سفیر جهانی نیسان است و به همین دلیل به جای صحبت درباره یک مدل e-tron درباره نیسان لیف صحبت می‌کند.

هازارد می‌گوید که بچه‌هایش عامل مهمی در تصمیم‌گیری برای خرید یک خودروی تمام برقی بوده‌اند تا آینده بهتری را برای خانواده‌اش تضمین کند و پیام مهمی را به هوادارانش منتقل کند. او گفته است:

به عنوان یک پدر، من باید الگوی فرزندانم باشم. اقدامات مثبت زیادی وجود دارند که می‌توانیم انجام دهیم، مثل انتخاب یک خودروی برقی، که تأثیرات مثبتی روی کره زمین و مردم می‌گذارد. بزرگترین مزیت نیسان لیف من پیشرانه تمام برقی آن است که باعث می‌شود به عنوان راننده یک خودروی برقی و شریک نیسان در برقی کردن دنیا به خودم افتخار کنم. همه باید امروز تغییراتی ایجاد کنیم تا آینده زمین را تضمین کنیم.

نیسان لیف

آیا شخصی که یک لامبورگینی اونتادور دارد واقعاً از رانندگی با نیسان لیف لذت می‌برد؟ ظاهراً این‌طور است، یا حداقل این چیزی است که هازارد ادعا می‌کند. او در این باره گفته:

من از نیسان لیف خودم خیلی راضی هستم. ظاهر و کابین آن خیلی زیباست، سطح کیفیت بدنه خیلی بالاست و کابین آن پیشرفته و تجربه رانندگی با آن لذت‌بخش است

طبق گفته نیسان، هازارد اولین بار همراه با الیور رولند راننده مسابقات فرمول E رانندگی با لیف را تجربه کرد و از آن زمان تاکنون طرفدار آن شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد