موضوعات داغ

طراحی گیره خلاقانه برای نگهداری ایمن ماسک در خودرو

عکس مطلب اول

شیوع ویروس کرونا و همه گیری جهانی آن باعث ایجاد تغییرات زیادی در سبک زندگی خیلی از ماها شده است و چیزی که امروزه به طور گسترده دیده می شود، ماسک های صورتی هستند که بنا به توصیه های بهداشتی استفاده از آنان در تمامی امکان و شرایط ضروری شده است.

خیلی از ما وقتی سوار اتومبیل شخصی خودمان هستیم، با معضلی برای نگهداری ماسک مواجه هستیم که خیلی ها برای جلوگیری از تماس سطح خارجی ماسک با قطعات داخل کابین، آن را با آینه داخلی آویزان کرده و فکر می کنند که مکانی مناسب برای نگه داشتن ماسک حین رانندگی با خودرو است، هرچند انجام چنین کاری بارها از سوی وزارت بهداشت کشور خودمان هم رد شده است و از نظر ایمنی رانندگی هم باعث کاهش سطح دید راننده می شود.

گیره ماسک

با این حال به نظر می رسد که راه حلی برای این مشکل پیدا شده و شخصی با یک خلاقیت ساده و طراحی گیره مخصوصی که بر روی آفتاب گیر جلوی راننده یا سرنشین جلو نصب می شود، توانسته راه حلی ایمن برای نگهداری ماسک در داخل خودرو پیدا کند.

این راه حل یا گیره ای که طراحی شده است، در واقع CarMasKeeper نام دارد و شامل یک جفت گیره قابل نصب بر روی آفتاب گیرهای جلو می شود و پایه های آن به گونه ای طراحی شده است که به راننده اجازه می دهد بدون اینکه حتی سطح بیرونی ماسک را لمس کند، بندهای آن را گرفته و بر روی گیره قرار دهد و یا آن را به راحتی برداشته بر روی صورت خود قرار دهد. با جمع کردن آفتاب گیر هم می توانید ماسک را جای امنی قرار دهید که هیچگونه تماسی با آن صورت نمی گیرد.

برای ورود به فاز تولید انبوه این گیره مخصوص، ایده پرداز آن به هزینه ای بیش از 8000 دلار نیاز دارد که با کمک های 63 حامی تا به اینجای کار، توانسته 3000 دلار کمک های مالی خود را دریافت کند، اما انتظار می رود که طی روزهای آینده و با حمایت های مالی بیشتر، هزینه لازم برای تولید انبوه گیره های مخصوص ماسک جمع آوری شود.

گیره ماسک

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد