موضوعات داغ

کامیون مرسدس بنز اکتروس ادیشن 2 معرفی شد؛ تولید تنها 400 دستگاه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مرسدس بنز اکتروس یکی از کامیون‌های شناخته شده بازار طی سه دهه اخیر بوده و در کشورمان نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. به تازگی مرسدس بنز نسخه‌ای خاص از نسل جدید این خودرو را با نام ادیشن 2 روانه بازار کرده که با هدف تامین همزمان نیازهای چندگانه رانندگان توسعه یافته است.

بسیاری از رانندگان از کامیون خود به عنوان محل کار و محل زندگی استفاده می‌کنند، از این رو مرسدس در اکتروس ادیشن 2 تصمیم گرفته تا این دو ویژگی را با هم آمیخته کند. اکتروس ادیشن 2 با روکش چرم ناپا و تزئینات فیبرکربنی ارائه می‌شود و خریدار می‌تواند از بین 40 گزینه موجود برای شخصی سازی بیشتر، موارد مطلوب خود را انتخاب کند.

البته مرسدس اکتروس ادیشن 2 نسخه‌ای محدود خواهد بود و تنها 400 دستگاه از آن به تولید خواهد رسید. چراغ‌های LED اضافه بالای شیشه جلو، قاب در از جنس استیل ضد زنگ و جلوپنجره کرومی تیره رنگ بخشی از مشخصات ظاهری اکتروس ادیشن 2 هستند.

اکتروس ادیشن 2

مرسدس بنز کامیون اکتروس ادیشن 2 را با آرایش جفت محور و تک محور در دو قالب کابین GigaSpace و BigSpace به مشتریان عرضه می‌کند. علاوه برآن این کشنده جذاب در دو چیدمان راست فرمان و چپ فرمان به تولید می‌رسد تا رانندگان تمامی کشورها قابلیت بهره‌مندی از آن را داشته باشند. همچنین پکیج‌های مختلفی برای اکتروس ادیشن 2 در نظر گرفته شده است. کامفورت پکیج بر ویژگی‌های راحتی تمرکز دارد که شامل نورپردازی داخلی و یخچال می‌شود. مدیا پکیج یک سیستم چند رسانه‌ای قدرتمند به همراه پورت‌های شارژ بیشتر را برای راننده مهیا می‌کند. سایت پکیج نیز بر نورپردازی بهتر خودرو و جلوگیری از ورود اشعه ماورابنفش به درون کابین تمرکز دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/1
مرسدس بنز اکتروس ادیشن 2 و۳ تفاوتشان در چیست