موضوعات داغ

تمامی خودروهای ولوو موفق به کسب بهترین رتبه در IIHS شدند، رکوردی بی سابقه بین خودروسازان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به لطف تصمیم اخیر موسسه بیمه ایمنی بزرگراه در مورد اعطای گواهینامه امنیتی پیک پلاس به ولوو ریشارژ XC40، ولوو انتخابی برتر با ایمنی بالا برای شما خواهد بود.

اولین وسیله نقلیه الکتریکی کوچک که موفق به کسب امتیاز ایمنی شده، ولوو ریشارژ XC40 است که به لیست نه وسیله نقلیه ولوو که در ماه فوریه گواهینامه امنیتی پیک پلاس به آن‌ها تعلق گرفته، و پنج خودرو دیگر که در ماه مارس این افتخار را کسب کرده‌اند، می‌پیوندد.

این امر همچنین به رکورد ولوو در کسب بالاترین امتیاز امنیتی پیک پلاس در یک سال، افزوده می‌شود. این برند که به ایمنی شهرت دارد، از زمان اعطای جایزه IIHS به اتومبیل‌ها در سال 2013، بیش از هر برند دیگری موفق به کسب جوایز شده است.

یک خودرو، برای به دست آوردن گواهینامه امنیتی پیک پلاس باید در بسیاری از تست‌های تصادف عالی عمل کند. علاوه بر این، باید از استانداردهای ایمنی پیشرفته همچون سیستم هشدار برخورد، بهره مند باشد.

هدف ولوو که مدت‌هاست مبتکر این صنعت محسوب می‌شود، عدم آسیب جدی و جلوگیری از مرگ افراد هنگام استفاده از وسایل نقلیه این شرکت است.

ولوو S90

صرف نظر از سبک بدنه، موتور و طراحی، هر ولوو از یک محافظ نوین در هنگام تصادف برخوردار می‌باشد. آندرس گوستافسون، مدیرعامل ولوو در ایالات متحده، اظهار داشته است که ما افتخار می‌کنیم که IIHS با اعطای گواهینامه امنیتی پیک پلاس به هر خودرویی که امروزه تولید می‌کنیم، این موضوع را درک کرده است. تا کنون هیچ شرکت در خط تولیدی این افتخار را کسب نکرده.

وسایل نقلیه زیر، در 31 مارس 2021 جایزه امنیتی پیک پلاس را از IIHS دریافت کرده‌اند:

ولوو S90

ولوو ریشارژ S90

ولوو V90

ولوو کراس کانتری V90

ولوو کراس کانتری V60

گواهینامه امنیتی پیک پلاس در ماه فوریه به وسایل نقلیه زیر اهدا شد:

ولوو S60

ولوو ریشارژ S60

ولوو V60

ولوو ریشارژ V60

ولوو XC40

ولوو XC60

ولوو ریشارژ XC60

ولوو XC90

ولوو ریشارژ XC90

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد