موضوعات داغ

شاسی بلند لوکس بایک در راه مکزیک، نسخه چینی جیپ رانگلر

عکس مطلب اول

شاسی بلند بایک BJ40 پلاس با یک بروزرسانی کامل، بار دیگر راهی بازار مکزیک می شود و برای رسیدن به موفقیت بالاتر در این مسیر، طراحی جدیدی برای جلوپنجره دریافت کرده و از قاب های کرومی برای شکل گیری جلوپنجره آن استفاده شده است تا جذابیت بیشتری به ظاهر خودرو داده شود.

از تغییرات و پیشرفت های خوب بایک BJ40 پلاس علاوه بر طراحی جدید جلوپنجره و استفاده از قاب های کرومی رنگ جذاب، می توان به چراغ های جدید کاملا LED جلو و مجهز به چراغ های مخصوص روز اشاره کرد و بر روی سپر هم می توانیم شاهد قلاب های جدید بکسل باشیم که رنگ قرمز آن در ظاهر خودرو مثل یک چاشنی خوشمزه در غذا شده است.

بایک BJ40 پلاس

شاید ظاهر خودرو در نگاه اول گول زننده باشد و فکر کنید که با یک خودروی مقرون به صرفه و ارزان مواجه هستید، اما این خودرو یک فضای لاکچری دارد و در داخل کابین آن یک صفحه نمایشگر 10 اینچی لمسی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی برقی راننده با امکان تنظیم در 14 موقعیت!، صندلی سرنشین جلو با امکان تنظیم در 8 جهت، روکش های مشابه چرم ناپا، نسل جدید سیستم راه یاب ماهواره ای GPS، و یک نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی به عنوان صفحه پشت آمپر خودرو به چشم می خورد.

شاسی بلند بایک با طول کلی 4645 میلی متر، عرض 1925 میلی متر، ارتفاع 1871 میلی متر و در نهایت با فاصله بین دو محور 2745 میلی متری ساخته شده است که برای تحرک آن یک موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر به خدمت گرفته شده است.

این پیشرانه در حداکثر کارایی خود می تواند خروجی قدرت 247 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 350 نیوتن متری تولید کند و نیروی آن توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت و به تمامی چرخ ها ارسال می شود. گفتنی است که این جعبه دنده امکان رانندگی در 6 حالت مختلف عادی، اسپرت، برفی، کروز، دستی و سرعت پایین در جاده را فراهم می کند.

بایک BJ40 پلاس

در بخش ایمنی هم شاهد سیستم های بروز و پیشرفته صنعت خودروسازی هستیم و شاسی بلند بایک BJ40 پلاس بر روی خود سیستم کمک ترمز EBA، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی، سیستم کمک حرکتی خودرو در شیب های تند سرازیری، سیستم کنترل پایداری و ضد رول، سیستم اتوهولد و EPB دارد.

بایک BJ40 پلاس در بازار خارجی بویژه بازار مکزیک یک موقعیت خاص دارد و اساسا بین دو خودروی فورد برونکو اسپرت و نسخه اصلی جیپ رانگلر قرار می گیرد، بنابراین شاسی بلند بایک BJ40 پلاس طوری ساخته شده است که هم یک خودروی شاسی بلند آفرودی باشد و هم یک خودروی شاسی بلند لوکس، هرچند به هیچ وجه قابلیت های آفرودی آن به پای جیپ رانگلر نمی رسد.

بایک BJ40 پلاس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد