موضوعات داغ

شورولت کوروت C4، جایزه در ازای اطلاعات درباره یک پرونده قتل حل نشده

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خانواده‌ای در ممفیس ایالت تنسی، پاداشی ۱۰۰۰۰ دلاری به همراه یک کوروت خاص و قدیمی را به امید بازگشایی یک پرونده قتل حل نشده در نظر گرفته‌اند. دنیس گیلیام پسر متی ویلیامز در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۱ کشته شد، اما قاتل او هنوز دستگیر نشده است.

این خانواده علاوه بر پاداش نقدی، یک کوروت C4 را به کسی می‌دهند که اطلاعات مناسبی درباره قاتل دنیس به مقامات ارائه دهد. انتونی گیلیام می‌گوید این خودرو تاکنون ۷۶،۰۰۰ مایل مسافت را طی کرده است. جزئيات دیگری درباره وضعیت این خودرو اعلام نشده، اما این خانواده مایل است به مدت یک سال، ماهانه ۵۰۰ دلار دیگر هم به شخصی که این پاداش را کسب کند بدهند.

خانواده ویلیامز به خبرگزاری‌ها گفته‌اند: "ما خواستار عدالت هستیم. خانواده ما خواستار عدالت است. زمان خیلی زیادی از قتل دنیس گذشته. ما مطمئن هستیم مدرکی وجود دارد که پلیس به آن توجه نکرده است. ما تسلیم نمی‌شویم."

شورولت کوروت C4

پس از یک دعوا، دنیس در نزدیکی خانه خودش به ضرب گلوله کشته شد. صبح روز بعد، خانواده ویلیامز متوجه شدند که مشکلی برای پسرشان رخ داده است. این خانواده سوگوار معتقد بودند که این تیراندازی برای انتقام‌گیری پس از دعوا انجام شده است.

حتی بعد از اینکه مظنون، رایان نلسون دستگیر شد، مدارک فقط او را به حمله شدید حین دعوا متهم کردند. هیچ کمبود مدرکی برای محکوم کردن نلسون به قتل دنیس وجود نداشت، اما دادستان منطقه گفت که این مدارک برای دادرسی این پرونده قتل کافی نیست. اما این چیزی نبود که خانواده دنیس گیلیام می‌خواستند.

خوشبختانه، دادستان منطقه می‌گوید اگر مدارک دیگری وجود داشته باشد، او می‌تواند پرونده را بازگشایی کند. تا آن زمان، این خانواده امیدوار است که عدالت به زودی برقرار شود و پرونده با دستگیری قاتل دنیس بسته شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد