موضوعات داغ

آغاز طرح پیش فروش مینی بوس سانری؛ تحویل آرین دیزل بروز می شود

عکس مطلب اول

مدیر فروش شرکت آرین دیزل از آغاز ‌طرح پیش فروش مینی بوس جک سانری خبر داد و گفت: این پیش فروش در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده بوده و با توافقنامه ای که آرین دیزل با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منعقد کرده، برای نخستین بار نوسازی مینی بوس های فرسوده در کشور اجرایی خواهد شد.

سعید محمودی با تاکید بر این که خودروی از رده خارج شده باید به تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برسد، افزود: در این طرح خودروهایی به تایید خواهند رسید که حداقل 15 سال از عمر خودرو گذشته باشد (تولید 84 و ماقبل) و یک دوره معاینه فنی فعال در یک سال منتهی به اسقاط داشته باشند.

وی با تاکید بر این که پس از دارا بودن این شرایط خودروی فرسوده در طرح نوسازی ناوگان به مراکز اسقاط معرفی می شود، اظهار کرد: پس از طی فرایند اسقاط، تاییدیه در هماهنگی نرم افزاری با سازمان راهداری از سوی مراکز اسقاط صادر و این سازمان در نهایت تایید ثبت نام یک دستگاه ون سانری جک را صادر خواهد کرد که بر این اساس یک خودروی صفر کیلومتر به متقاضی تحویل داده خواهد شد.

محمودی از پیش پرداخت 20 درصدی در اجرای طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده خبر داد و تصریح کرد: جدا از فرایند اسقاط، 20 درصد از قیمتی که برای خودرو در نظر گرفته شده در هنگام ثبت نام به صورت نقدی به عنوان آورده متقاضی پرداخت و 80 درصد باقی مانده به صورت تسهیلات با نرخ سود یارانه ای 9 درصدی از سوی بانک عامل و بازپرداخت 7 ساله پرداخت خواهد شد.

مدیر فروش شرکت آرین دیزل با بیان این که این طرح هم اکنون در مرحله پیش ثبت نام است، یادآور شد: اگر کسی متقاضی استفاده از این طرح بود، اما مالک خودروی فرسوده با مشخصات گفته شده نباشد می تواند گواهی اسقاط خودروهایی که پیش از این اسقاط شده اند به شرطی که خودرو در زمان اسقاط شرایط مذکور را داشته باشد، از مراکز اسقاط تهیه و در طرح ثبت نام نماید.

فروش مینی بوس سانری

وی همچنین در تشریح نحوه ثبت نام اظهار کرد: ثبت نام طی چند روز آینده آغاز خواهد شد اما متقاضیان می توانند از همین امروز با مراجعه به سایت آرین دیزل نسبت به انجام پیش ثبت نام اقدام کنند و در صورت در اختیار داشتن خودروی فرسوده اطلاعات این خودروی فرسوده وارد کنند و در غیر لین صورت گزینه استفاده از گواهی اسقاط را انتخاب نمایند. کارشناسان فروش شرکت با آغاز طرح فروش با این دسته از متقاضیان تماس گرفته و جهت حضور در نمایندگی مورد نظر یا دفتر مرکزی هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

مدیر فروش شرکت آرین دیزل در ادامه در خصوص آخرین وضعیت تحویل خودروهای ثبت نامی این شرکت نیز گفت: شرکت آرین دیزل و گروه آرین در سالهای گذشته به عنوان وارد کننده خودروهای تجاری فعالیت داشته اند و از سال گذشته تولید محصولاتی که در سبد محصولات این شرکت قرار داشته در کارخانه آرین پارس موتور در خمین آغاز شده است.

محمودی ادامه داد: به دلیل محدودیت های کرونایی تاخیر اتی در قراردادهای ثبت نامی سال گذشته داشتیم اما در روزهای پایانی سال گذشته موفق شدیم تعدادی از خودروها شامل مینی بوس و ون های ثبت نامی را شماره گذاری و تحویل داده نماییم.

وی افزود: در سال جاری نیز به دلیل محدودیت فعالیت مراکز شماره گذاری و تعطیلی آن ها، شماره گذاری خودروها با تاخیر انجام شد اما با لغو محدودیت های کرونا تحویل خودروهای ثبت نامی این شرکت از هفته آینده از سر گرفته می شود ضمنا طی هفته گذشته دعوت نامه های تکمیل وجه قراردادهای سال گذشته صادر و ارسال شده و به زودی تحویل خودروهای تولیدی به روز و منطبق با زمان سررسید تحویل طرح های فروش انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد