موضوعات داغ

اوبر برای سفرهای رایگان به مراکز واکسیناسیون هزینه ای دریافت نمی کند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

دولت بایدن با دو سرویس تاکسیرانی آنلاین یعنی اوبر و لیفت هماهنگی‌هایی را صورت داده تا از روز چهارم ژوئن، سفرهایی که به مراکز تزریق واکسن انجام می‌شود را رایگان انجام دهند. این سفرهای رایگان از دو هفته آینده آغاز خواهند شد و بخشی از برنامه فشار دولت جو بایدن برای تزریق واکسن به 70 درصد بزرگسالان آمریکایی است.

از چهارم ژوئن کاربران سرویس‌های اوبر و لیفت می‌توانند با انتخاب نزدیک‌ترین سایت معرفی شده برای انجام واکسیناسیون و درخواست سفر، به صورت رایگان به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون رسیده و واکسن کرونا را تزریق کنند.

پرداخت هزینه این سفرها بین دولت و دو سرویس تاکسیرانی آنلاین تقسیم خواهد شد و دولت آمریکا اطلاعات هشتاد هزار سایت واکسیناسیون را با اوبر و لیفت به اشتراک خواهد گذاشت.

در حال حاضر حدود 46 درصد آمریکایی‌ها حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و 34.8 درصد از آن‌ها با دریافت دوز دوم، کاملا در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند. دارا خسروشاهی ، مدیرعامل اوبر در واکش به این خبر گفت: واکسن بهترین امید ما برای غلبه بر همه‌گیری کرونا است و به زودی تمامی افراد در آمریکا می‌توانند برای دریافت واکسن، یک سرویس اوبر رایگان دریافت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد