موضوعات داغ

دوچرخه بنتلی برای کودکان؛ ورود بنتلی به دنیای اسباب بازی ها

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ساخت و عرضه اکسسوری یکی از راهکارهای جذاب جلب مشتری است که خودروسازان به انجام آن علاقه زیادی دارند. بنتلی نیز تاکنون وسایل مختلفی همچون ساعت و مبل را با برند خود به تولید رسانده‌ است. جدیدترین عضو خانواده اکسسوری‌های بنتلی، یک دوچرخه تعادلی است که برای کودکان ساخته شده است.

دوچرخه بنتلی براساس الهام‌گیری از مدل‌ محبوب این شرکت یعنی بنتلی کنتیننتال GT خلق شده است. کودکان سه ساله و بزرگتر می‌توانند از این دوچرخه استفاده کنند، به شرطی که وزن آن‌ها کمتر از 35 کیلوگرم و قد آن‌ها بیشتر از 43 سانتی‌متر باشد. این دوچرخه پدال ندارد و به منظور آموزش تعادل برای کودکان ساخته شده است.

دوچرخه بنتلی از 21 ژوئن در دسترس خریداران خواهد بود و آن‌ها می‌توانند از بین چهار رنگ آبی پولکی ، سفید یخچالی ، مشکی عقیق و قرمز اژدها یکی را انتخاب کنند. جنس بدنه دوچرخه از منیزیم است و تنها 4.55 کیلوگرم وزن دارد. رینگ‌ها از آلومینیوم و فرمان از استیل ساخته شده‌اند و صندلی از ترکیب الیاف چرم و فیبرکربن شکل گرفته است. دوچرخه بنتلی به سیستم ترمز قدرتمندی مجهز شده و صندلی برای بهبود سواری بهینه‌سازی شده است.

دوچرخه بنتلی

نشان بنتلی زیر فرمان دوچرخه حک شده است و در صورت تمایل، می‌توان لوگو بنتلی را روی بدنه یا پشت صندلی نیز درج کنید. دوچرخه برای خرید در سایت بنتلی قرار داده شده و مشتریان می‌توانند با پرداخت 630 دلار نسبت به خریداری آن اقدام کنند. خرس‌های عروسکی، ماشین‌های اسباب بازی، پازل و پتو از دیگر کالاهای کودکانه بنتلی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد