موضوعات داغ

چانگان Auchan X7 پلاس رونمایی شد؛ زبان طراحی جذاب با رگه های قرمز

عکس مطلب اول

چندی پیش شرکت خودروسازی چانگان از خودروی شاسی بلند جدید خود با نام Auchan X7 Plus رونمایی کرد که در واقع نسخه ارتقا یافته از Auchan X7 استاندارد بوده و قرار است با زبان طراحی جذاب تر، پیشرانه توربوشارژر و همچنین ابعاد بزرگ تر نسبت به مدل معمولی، مشتریان جوان بیشتری را به سمت خود جذب کند.

در نسخه پلاس چانگان Auchan X7، تغییرات نسبتا زیادی ایجاد شده تا شاهد چهره ای جذاب تر و تهاجمی تر از این خودرو برای ترغیب مشتریان جوان باشیم. در این خصوص طراحی چراغ های اصلی روشنایی تغییراتی داشته و حالا گرافیک جدید و جذاب تری دریافت کرده است و در کنار آن، شاهد نصب چراغ های جدید در گوشه های سپر و طراحی قاب جذاب به همراه باله ای قرمز رنگ بر روی آن هستیم.

دیگر تغییر بزرگ چانگان Auchan X7 پلاس در قسمت جلو هم می تواند جلوپنجره بزرگ آن باشد که با حفظ همان فرم اصلی، از طراحی بهتری برخوردار شده و زنبوری های جذاب تری بین آن نصب شده است که در بهبود طراحی آن تاثیر بسیار زیادی گذاشته است.

چانگان Auchan X7 پلاس

تغییرات بصری در قسمت عقب هم ایجاد شده، اما در این بخش شاهد تغییرات کمتری نسبت به طراحی جلو هستیم و بزرگ ترین تغییر آن می تواند طراحی و استفاده از چراغ عقب یکپارچه با نواری کرومی رنگ جذابی در زیر آن باشد که چراغ های اصلی عقب را از راست بدنه تا قسمت چپ آن همراهی کرده است.

طبق اعلام شرکت سازنده، شاسی بلند چانگان Auchan X7 پلاس با طول کلی 4730 میلی متر، عرض 1870 میلی متر، ارتفاع 1720 میلی متر و در نهایت با فاصله بین دو محور 2786 میلی متری ساخته شده است که به جز ارتفاع کلی خودرو، نسبت به مدل استاندارد خود افزایش سایز اندکی در بخش های دیگر تجربه کرده است.

این خودروی شاسی بلند با وجود ابعاد بزرگ و طولی بیش از 4.7 متری، تنها از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر استفاده می کند که با کمک جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه مرطوب، می تواند حدود 185 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 300 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد که باتوجه به ابعاد خودرو، این پیشرانه زحمت بیشتری برای حرکت دادن این خودروی شاسی بلند به دوش خواهد داشت.

چانگان Auchan X7 پلاس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد