موضوعات داغ

فروش اقساطی خودروهای بی ام و در جشنواره فروش و معاوضه پرشیاخودرو

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

شرکت پرشیاخودرو ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش خودروهای ب‌ام‌و و مینی در ایران، روز گذشته جشنواره معاوضه (خرید / فروش) خودرو ب‌ام‌و را با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان آغاز کرد. این جشنواره که تحت عنوان Trade In Your BMW نیز شناخته می‌شود، از روز 29 الی 31 اردیبهشت ماه 1400 در شوروم دفتر مرکزی واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج برگزار می‌شود.

جشنواره فروش بی ام و

گفتنی است این شرکت تمامی مدل‌های ب‌ام‌و و مینی را در این طرح با شرایط منعطف به فروش می‌رساند که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به شوروم مرکزی این شرکت و یا با تماس به شماره تلفن 021-4591 داخلی 3 واحد فروش، از جزئیات این طرح مطلع شوند. اما یکی از ویژگی‌های مهم این جشنواره، امکان معاوضه خودرو است. این بدین معناست که دارندگان خودروهای ب‌ام‌و و مینی که قصد تعویض خودروی خود را دارند، می‌توانند با مراجعه به این شرکت، خودروی خود را با بهترین شرایط به فروش برسانند و خودروی ب‌ام‌و و یا مینی جدید موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

گفتنی است پرشیاخودرو در این طرح خودروهای ب‌ام‌و و مینی را به صورت اعتباری نیز به فروش می‌رساند که علاقه‌مندان می‌توانند با پیش پرداخت، 30، 40، 50 و 60 درصد و همچنین بازپرداخت 12، 24 و 36 ماهه خودروی موردنظر خود را خریداری کنند.

فروش اقساطی بی ام و

علاوه‌بر این‌ها طبق اعلام این شرکت، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای دارندگان خودروهای ب‌ام‌و و مینی درنظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به 30 درصد تخفیف خدمات پس از فروش، ۱۰ درصد تخفیف خدمات تیونینگ شامل کاور بدنه، سرامیک و کیت بدنه، ۲۵ درصد تخفیف خرید گارانتی و BSI به همراه ۱ سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتریان دارای ب‌ام‌و و مینی، 10 درصد تخفیف خرید محصولات اکسسوری و لایف استایل، انجام 2 سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتری خریدار خودرو (دارای گارانتی 2 ساله)، انجام 4 سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتری خریدار خودرو (دارای گارانتی 3 ساله)، ارائه بیمه نامه شخص ثالث با 5 درصد تخفیف، بیمه نامه بدنه با 40 درصد تخفیف، بیمه عمر و پس انداز با 10 درصد تخفیف و بیمه مسئولیت با 20 درصد تخفیف درنظر گرفته شده است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند علاوه‌بر بازدید حضوری از جشنواره معاوضه (خرید / فروش) خودرو ب‌ام‌و، با مراجعه به وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.persiakhodro.ir از جزئیات بیشتر آن مطلع شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد