موضوعات داغ

پیکاپ مکث موتور معرفی می شود - ماموت خودرو با برند جدید به بازار بر می گردد

عکس مطلب اول

طبق اخبار منتشره مبنی‌بر تست‌های فنی یک پیکاپ جدید، اطلاعات تکمیلی منابع آگاه ما حاکی از آنست که شرکت مکث موتور این خودروی قدرتمند را عرضه می‌کند. مکث موتور به‌عنوان زیرمجموعه شرکت خوشنام ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس واگن در ایران، قرار است با تمرکز بر تولید و همکاری با شرکای آسیایی طیف بیشتری از مشتریان را با محصولات پرطرفدارتر بازار پوشش دهد. شنیده‌ها حاکی از آنست که اولین محصول این شرکت، یک پیکاپ دو دیفرانسیل با پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ میتسوبیشی است که می‌تواند 204 اسب بخار و 280 نیوتن متر گشتاور را تولید و به سمت گیربکس 6 سرعته آن ارسال کند.

پیکاپ مکث موتور

این مشخصات همراه با شاسی مستقل، قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی و فاصله محورهای عرضی و طولی مناسب، نوید یک خودروی آفرود پرتوان و هیجان‌انگیز را می‌دهد. گزارش تست‌های فنی این خودرو در مکان‌های مختلف کویر، کوهستان و جاده عملکردی مطلوب را نشان می‌دهد که کمتر خودرویی در بازار داخل توان رقابت با آن را دارد.

باتوجه به سابقه گروه صنعتی ماموت در ساخت خودروهای تجاری و کارنامه ماموت خودرو در عرضه خودروهای سواری فولکس واگن به‌نظر می‌رسد شاهد رویکردی جدید در تولید خودرو باشیم. رعایت سطح بالای استانداردهای فروش و خدمات پس از فروش و حفظ نمایندگی بزرگترین خودروسازی دنیا (فولکس واگن) در شرایط پس از برجام بیانگر خط‌مشی درست و اصولی این شرکت است که انتظار می‌رود در مکث موتور نیز ساری و جاری باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد