موضوعات داغ

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو با خودروهای نو به صورت اقساطی

عکس مطلب اول

شرکت مدیران‌خودرو در راستای ایجاد شرایط ویژه برای مشتریان خود طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروی جدید را با قوت بیشتر از سر گرفته است. طرح فوق در راستای سیاست توسعه بازار محصولات مدیران‌خودرو و ایجاد شرایط مطلوب بازار دست دوم محصولات این برند شکل گرفته است که در نوع خود در میان خودروسازان داخلی خاص و منحصربفرد است.

در این طرح کلیه دارندگان خودروهای مدل سال 1390 و به بعد می‌توانند خودروی خود را با یک محصول جدید مدیران خودرو جایگزین نمایند و از تسهیلات ویژه خرید چون حداقل پیش پرداخت 30 درصد و حداکثر اقساط 70 درصد تا سقف 5 سال تسهیلات بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است که شرکت ایرانیان خودرو به عنوان مجری این طرح توسط شرکت مدیران خودرو معرفی گردیده که برای کسب اطلاعات دقیق و فهرست نمایندگی‌های منتخب مدیران‌خودرو که می‌توانند در طرح جایگزینی خدمت دهند، به آدرس https://landing.mvmco.ir/usedcar/ مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/11
بر گرانفروش لعنت

حقیقتا ب زرت و پرت افتاده
1400/3/24
سلام.وقتی میگن نظارت نیست نیست واقعا قیمت این خودرو ها از ۱۰۰تا ۱۵۰میلیون ارزانتر تو بازار هستش چرا قیمتها واقعی نمیشه و کسی جلوی این دزدها رو نمیگیره واقعا اینقدر مملکت بی صاحب شده
زمانی که دلار بالا ۳۰ تومن شده مدیران خودرو سایت فروشش رو بست و قیمت هارو افزایش داد و قیمت ها رو هم قطعی نکرد الان نزدیک ۱۰هزار تومن دلار ارزان شده ولی قیمت ها رو همچنان فضایی میزارن بعد هم هر هفته یه طرح فروش میزارن یه رو برا ماه رمضان یه رو برا هفته معلم یه روز شرایط ویژه که هدفشون خالی کردن جیب مردم به هر قیمتی