موضوعات داغ

آمار فروش خودرو در کشور امارات، تویوتا لندکروزر از نیسان پاترول پیشی گرفت

عکس مطلب اول

داده های فروش خودرو از ماه ژانویه تا ماه آوریل 2021 در بازار امارات متحده عربی، نشان از رشد فروش و رسیدن تویوتا لندکروزر به جایگاه نخست فروش و پشت سر گذاشتن نیسان پاترول دارد.

جدیدترین آمارهای منتشر شده از میزان فروش خودروهای جدید در بازار امارات متحده عربی، نشان از افزایش فروش 12.2 درصدی خودرو از ماه ژانویه تا ماه آوریل 2021 میلادی نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2020 دارد. به طور کلی، امارات حدود 53 هزار و 45 دستگاه خودرو در چهار ماه نخست سال 2020 فروخته است که با رشد فروش در سال جدید، این میزان فروش خودرو به 59 هزار و 502 دستگاه افزایش پیدا کرده است.

با این حال، سهم فروش دو خودروساز بزرگ تویوتا و نیسان از بازار امارات متحده عربی در سال جدید با کاهش اندکی همراه بوده است. کمپانی خودروسازی تویوتا سهم 34.1 درصدی خود در سال گذشته را به 31.8 درصد رسانده و همچنین سهم بازار امارات برای نیسان، از 21.3 درصد به 20.4 درصد کاهش پیدا کرده است و بعد از آن می توان به شرکت های خودروسازی میتسوبیشی، کیا و لکسوس اشاره کرد که تغییر چندانی در سهم آنان دیده نمی شود.

با این حال خودروسازانی هم بوده اند که با سقوط برخی برندهای خودروسازی، توانسته اند جایگاه خود را در بازار امارات تقویت کنند. در این بین شرکت خودروسازی سوزوکی برجسته ترین رشد فروش را داشته است و بعد از آن می توان به شرکت های خودروسازی GMC، MG و چانگان اشاره کرد که موفق به افزایش سهم فروش خود در بازار امارات شده اند که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

پرفروش ترین برندهای خودروسازی در امارات

در بین پرفروش ترین خودروهای بازار، تویوتا لندکروزر موفق شده با فروش 4803 دستگاه جایگاه نخست را داشته باشد و بالاتر از نیسان پاترول با مجموع فروش 4416 دستگاه قرار گیرد. در جایگاه سوم نیز شاهد تویوتا هایلوکس، دیگر نماینده تویوتا با مجموع فروش 3572 دستگاهی هستیم که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

پرفروش ترین خودروهای بازار امارات

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/13
اوه مای گاد 🙄🙄🙄
از بین 39 خودرو ، چانگان رتبه 23😑 امار فروش بهتر از رنو ،میتسوبیشی سوبارو سیتروئن فیات
.
مردم امارات خدارا شکر اینقدر عقل دارن که چه ماشینی بخرن وضعشون خیلی خیلی خوبه.
وقتی چانگان پرفروش تر از فیات رنو پژو سیتروئن سوبارو شده یعنی قطعا چانگان از اونا بهتره.
با توجه به رقبا چانگان بازار جهانی و هم قیمت بودن ، چانگان ثابت کرد خیلی خیلی بهتر از رنو سیتروئن سوبارو فیات هستش. همه شون یه قیمت هستن. زیاد فرق ندارن ولی چرا چانگان بیشتر از رنو سیتروئن فیات فروش کرده با اینکه هم قیمت هستن؟؟؟ قطعا خیلی از اونا بهتره درسته 292 دستگاه فروش در 4 ماه سال 2021 اصلا زیاد نیست. اما چانگان فقط 3 ساله در بازار امارات هست و ناشناخته هم هست. اما این امار فروش به شدت چشمگیره. رتبه 84 چانگان cs85 هست که از بین 100 خودرو پر فروش cs85 رتبش 84 هست. که خیلی خیلی بهتر از خودرو های بی ریخت پژو رنو سیتروئن فیات هستش.

حدودا ماه پیش cs75پلاس هم وارد امارات شد. احتمالا به دلیل شباهت زیاد به محصولات لکسس و همچنین سیل عظیمی از آپشن ها + سیستم خودران و سیستم احضار !! + قیمت خیلی منطقی یعنی 21 هزار دلار قطعا فروش بالاش تضمینی هستش. cs85 هم کپی از محصولات بی ام و و نمای عقب تلفیقی از x4 و x6 هستش اما به دلیل متریال بالا و آپشن های زیاد و همچنین شتاب مناسب در امارات فروش بدی نکرد. cs75 پلاس هم قطعا چنین فروشی خواهد کرد.
.
اما چرا جیلی اینقدر فروشش کمه ؟؟ البته جیلی زیاد صادر نمیکنه. چیز عجیبی هم نیست.
.
اما mg امار فروش خیلی خوبی کسب کرده. دیگه با این امار فروش دیگه فهمیدم چینی ها خیلی بهتر از اوپل رنو پژو سیتروئن فیات هستن. انشا الله در طی 2 یا 3 سال اینده از کره جلو خواهند زند و تا 5 یا 6 سال دیگه به ژاپن میرسند و از آن جلو میزنن و قطعا تا 8 سال دیگه هم از اروپا و آمریکا جلو خواهند زد. درسته کمپانی های دیگه هم دست رو دست نمیزارن تا چینی ها بیان جاشونو بگیرن. اما سرعت پیشرفت چین 2 برابر دیگر کمپانی هاس.

من معتقدم با این پیشرفت چینی ها حداقل تا قبل سال 2028 کل بازار جهانی رو میگیرند.
انکار هم نمیتونید بکنید چون زمان تا الان ثابتش کرده و مهم تر از همه اجتناب ناپذیر هستن.
.
اما نکته خنده دار اینجاس که کسی که سوار شورلت نوا 50 سال پیش هست کسی که سوار مزدا 323 هست کسی که سوار پراید 111 هست و کسی که سوار 207 هست و کسی که دنا داره و...
داره میگه چینی ها آشغالن🤣🤣🤣🤣🤣

کل جهان چینی هارو قبول کردن و حتی چری سال بعد وارد آمریکا میشه. حتی هونگکی و byd و xpeng هم دقیقا از 20 ژوئن وارد نروژ میشن و کم کم وارد اروپا میشن حتی تو اینیستاگرام محموله 1000 دستگاهی هونگکی E HS9 بهم فیلمش هست داره صادر میشه به نروژ .
حتی همین چانگان هم 2 تا از محصولاتش رو یکی اوشانگ x5 اروپین ! و اوشانگ x7 geekr رو وارد بازار روسیه کرد و 8 ماه دیگه قراره وارد اروپا بشه به طور رسمی. Byd هم قراره نیمه دوم سال 2022 وارد آمریکا بشه. کل جهان چینی هارو قبول کردن، حتی اماراتی هم چینی میگیرن.
.
بعد ایرانی های پراید سوار میگن چینی آشغال هست🤣🤣
ادم خندش میگیره از بعضی چیز ها😂

ادمین جان تایید کن.
1400/3/17
دوست عزیز
کسی هم که الان سوار پرایده ، میتونه به اندازه دوبرابر سن من و شما قبلا سوار بنز و BMW و کادیلاک و شورولت بوده باشه ، و از قضا بدونه ماشین یعنی چی!

ماشین اسباب بازی بچه ها نیست که هرکی هرچی سواره عیلرغم اشکالات بارزش فقط ازش تعریف کنه! من الان از فرغونی که سوارم راضی نیستم هرجا هم کسی بپرسه میگم اشکالاتش رو ، زباله چینی هم بدترین چیزیه که ممکنه یکنفر از سر ندانم کاری بخره

انشالله که از هرچی دارید رضایتمند باشید این حق شماست پول دادید بابتش!
1400/3/14
بسیار باعث تعجبه که تاحالا نبوده!
مگر عرب ها چیز دیگری هم به جز تویوتا سوار میشن؟!
یا مگر تویوتا چیزی جز سلیقه عربهارو در طراحی در نظر میگیره!؟
با دیدن این عکس ماشین( مکعب سفید بالای صفحه ) فورا لباس بلند سفید یکسره تن یکی دو نفر که کنار این ماشین ایستادن تداعی میشه!!
همانطور که اگر ایران نبود پژو سالیان قبل جمع شده بود
اگر عربها هم نبودند تویوتا هم
اگر تویوتا از تکنولوژی روز در موتور هاش استفاده نمیکرد ، و به فکر استخدام چند تا طراح ( حتی در حد کیا و هیوندای ) نمیافتاد اونم رفته بود قاطی باقالیا..