موضوعات داغ

چری در جمع 10 برند پرفروش اوکراین قرار گرفت + جدول

عکس مطلب اول

گزارش های فروش خودرو در ماه آوریل 2021 در کشور اوکراین، نشان از رشد فروش 200.8 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته داشته و از مجموع فروش 11 هزار و 22 دستگاهی، امسال به مجموع فروش 31 هزار و 118 دستگاهی افزایش پیدا کرده است.

در رتبه بندی برندهای خودروسازی، کمپانی خودروسازی تویوتا رشد 278 درصدی فروش را تجربه کرده و توانسته 16.1 درصد از سهم فروش بازار اوکراین را برای خود داشته باشد و بعد از آن کمپانی خودروسازی رنو با رشد 57.6 درصدی دیده می شود، اما سهم آن با وجود افزایش فروش در بازار اوکراین کاهش پیدا کرده و از 13 درصد به 12.1 درصد رسیده است.

کیا 8.3 درصد از سهم بازار و شرکت خودروسازی اشکودا توانسته سهم 6.1 رصدی از بازار خودروی اوکراین بدست آورد. در جایگاه پنجم و ششم نیز می توانیم شاهد حضور دو شرکت خودروسازی فولکس واگن و چری باشیم که به ترتیب 4.8 و 4.2 درصد از سهم بازار خودروی اوکراین را در اختیار گرفته اند که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

پرفروش ترین برندهای بازار اوکراین

در بین پرفروش ترین خودروهای بازار اوکراین می توان کیا اسپورتیج را صدرنشین جدول فروش با مجموع فروش 640 دستگاهی در ماه آوریل دانست و بعد از آن تویوتا RAV4 با تعداد فروش 636 دستگاهی و رنو داستر با تعداد فروش 417 دستگاهی دیده می شود که مجموع فروش آنان از ابتدای سال 2021 میلادی هم به همین ترتیب قرار می گیرد.

در این لیست نام چری هم به عنوان یک خودروساز چینی فعال در بازار اروپا دیده می شود که محصول تیگو 4 آن با مجموع فروش 192 دستگاهی در جایگاه 11 پرفروش ترین خودروهای بازار و همچنین خودروی تیگو 2 آن با فروش 121 دستگاهی در جایگاه 24 پرفروش ترین خودروهای بازار اوکراین قرار گرفته است که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

پرفروش ترین خودروهای بازار اوکراین

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد