موضوعات داغ

عملکرد نه چندان دلچسب مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱ در تست موس + فیلم با زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سرانجام زمان آن فرا رسیده تا مرسدس بنز S کلاس جدید در تست موس به چالش کشیده شود. این نسخه خاص یک S400d 4Matic دارای تعلیق ایرماتیک استاندارد اما بدون سیستم هدایت چرخ‌های عقب است.

رانندگان هندلینگ این سدان بزرگ را تحسین می‌کنند. با این حال، آن‌ها در اولین تلاش با سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت شکست می‌خورند، چون خودرو از مسیر خارج می‌شود. راوی می‌گوید این شکست تقصیر راننده است که با نحوه رانندگی با این خودرو آشنایی ندارد.

سرانجام آن‌ها متوجه می‌شوند که کلید موفقیت در این تست، انتخاب حالت رانندگی اسپورت+ است. این حالت سیستم تعلیق را پایین آورده و آن را سفت می‌کند، که باعث می‌شود S کلاس این تست را با سرعت ۷۴ کیلومتر در ساعت با موفقیت پشت سر بگذارد.

تلاش برای انجام تست با سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت تقریباً به موفقیت می‌رسد. راننده به دو مخروط برخورد می‌کند که برای شکست در این تست کافی است. اگرچه به نظر می‌رسد که در دنیای واقعی، این عملکرد برای اجتناب از برخورد با گوزنی که در جاده است کافی باشد.

باید دید عملکرد یک S کلاس دارای سیستم هدایت چرخ‌های عقب در تست موس چگونه است. احتمالاً، این سیستم کنترل خودرو را راحت‌تر می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا با سرعت بیشتری از مخروط‌ها عبور کند.

S کلاس در اسلالوم هم عملکرد خوبی دارد. سیستم تعلیق بدنه را کنترل می‌کند و راننده می‌تواند خودرو را به خوبی کنترل کند.

مدل S400d در ایالات‌ متحده عرضه نمی‌شود. در عوض، نسخه پایه در آمریکا S500 4Matic است که قیمتش از ۱۰۹،۸۰۰ دلار (به علاوه ۱۰۵۰ دلار هزینه حمل و نقل) شروع می‌شود و دارای موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ با استارت ژنراتور EQ بوست مرسدس است. گزینه دیگر S580 4Matic با موتور V8 توئین توربوشارژ دارایEQ بوست است که قیمتش از ۱۱۶،۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/20
از ماشین به این بزرگی و این سایز چه انتظاری دارین؟
همین تست رو از رقبیبش گرفتن با سرعت کمتری این تست رو گذرونده
و همچنین چیزی که من دیدم برای این تست اندازه ماشین رو در نظر نمیگیرن و برای همه ماشین ها به یک اندازه مانع ها رو میچینن
برای همینه که معمولا هاچبک ها این تست رو بهتر انجام میدن....