موضوعات داغ

دوچرخه فولکس واگن GTI با قیمت 850 دلاری از راه رسید

عکس مطلب اول

درست همانند مکلارن، فراری، پژو، بوگاتی، BMW، ریماک و یا حتی شرکت تایر سازی میشلن، کمپانی خودروسازی فولکس واگن هم تصمیم به ساخت یک دوچرخه منحصربه فرد برای مشتریان خود گرفته است که با نام آشنای GTI معرفی شده و قرار است به قیمت 850 دلاری به مشتریان عرضه شود.

همانند محصولات این شرکت خودروسازی، دوچرخه این شرکت هم باتوجه به طراحی و کیفیت ساخت و همچنین وزن حداکثر 15.1 کیلوگرمی، قیمتی مقرون به صرفه برای مشتریان خارجی دارد و می توانند دوچرخه منحصربه فرد فولکس واگن را به قیمت 850 دلار خریداری کنند. البته دوچرخه هم داریم که فراری تولید کرده و وزنی کمتر از 1 کیلوگرم دارد، اما خرج 18 هزار دلاری روی دست مشتریان خود می گذارد.

دوچرخه فولکس واگن GTI

از ویژگی های منحصربه فرد این دوچرخه باتوجه به رنج قیمتی و در مقایسه با رقبا، می توان به سیستم ترمز دیسکی هیدرولیکی اشاره کرد که معمولا دوچرخه های این رنج از ترمزهای دیسکی اما کابلی استفاده می کنند و بهره مندی از سیستم ترمز هیدرولیکی می تواند مزیت بزرگی در مقایسه با دوچرخه های دیگر موجود در این رنج قیمتی باشد.

این دوچرخه از رینگ و لاستیک های 29 اینچی استفاده می کند و همچنین تغییر سرعت های آن بوسیله دنده های 27 سرعته شیمانو انجام می شود. البته در قسمت جلو (پدال) شاهد همان سبک قدیمی چرخ دنده های چندتایی هستیم که امروزه کم کم در حال ناپدید شدن هستند و برخی شرکت ها به استفاده از چرخ دنده های تک صفحه ای برای قسمت جلو روی آورده اند که در این دوچرخه شاهد چنین چیزی نیستیم.

سهم این دوچرخه از آلومینیوم، تنها ساخت دوشاخه تعلیق جلوی آن است که باعث شده این دوچرخه در مقایسه با دوچرخه های تمام آلومینیومی قیمت اقتصادی تری داشته و برای افراد تازه کاری که یک دوچرخه کوهستانی ارزان قیمت می خواهند، می تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای شروع کارشان باشد.

دوچرخه فولکس واگن GTI

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد