موضوعات داغ

پیکاپ بزرگ و جدید جک معرفی شد، برادر بزرگ تر جک T8

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در حالی‌که کرمان موتور در تدارک عرضه انبوه جک T8 به بازار کشورمان است، نسخه بزرگ تر این خودرو با نام جک هانتو HanTu در چین رونمایی شد. این خودرو اکنون با پیشرانه دیزلی و سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک در دو تیپ با قیمت 166800 یوان و 186600 یوان به فروش خواهد رسید.

پیکاپ جدید جک

عمده تغییرات پیکاپ بزرگ هانتو نسبت به T8 به امکانات و تجهیزات آن خلاصه می‌شود. سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها، ترمز کمکی، کنترل ایستایی در سربالایی، ترمز اضطراری و چند آپشن دیگر از تجهیزات جدید نسبت به جک T8 هستند. همچنین صفحه نمایش بزرگ 10.4 اینچی لمسی در وسط داشبورد، دوربین 360 درجه پانوراما و روکش چرمی صندلی ها از دیگر تجهیزاتی است که در داخل خودرو می توانید از آن استفاده کنید.

اضافه شدن تجهیزات آفرودی به جک T8، یکی دیگر از تفاوت‌های نسخه جدید و نسخه ساده را رقم زده است. مخزن نیتروژن به همراه سیستم قابل تنظیم، شلنگ‌های متحرک، مخزن آب اضافه، وینچ جلو، مخزن کمکی رادیاتور، قفل دیفرانسیل و دیفرانسیل لغزش محدود برای عقب موارد اضافه شده به جک T8‌ در نسخه جدید هستند.

مشخصات فنی

پیکاپ جک هانتو به موتور دو لیتری توربودیزل با 150 اسب‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است و برای انتقال قدرت نیز از جعبه دنده شش سرعته دستی به همراه سیستم چهار چرخ محرک استفاده می‌کند.

این خودرو در دو مدل استاندارد و همچنین لانگ اکسل Long Axle عرضه شده است. مدل استاندارد این خودرو ابعادی برابر 5330 میلیمتر طول، 1965 میلیمتر عرض و 1920 میلیمتر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن 3110 میلیمتر است. اما نسخه لانگ اکسل 5620 میلیمتر طول، 1965 میلیمتر عرض، 1920 میلیمتر ارتفاع و 3400 میلیمتر فاصله بین دو محور دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد