موضوعات داغ

تفاهم‌نامه ایران خودرو و ۷ واحد صنعتی برای توانمندسازی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

ایران خودرو کرمانشاه براساس تفاهم نامه‌های منعقد شده، در نظر دارد که در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، آموزش مردم محلی در روستاهای کم‌برخوردار این استان را در زمینه فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی، برعهده بگیرد.

علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه و در آیین امضای تفاهم‌نامه‌های واحدهای صنعتی با موضوع مسئولیت‌های اجتماعی، توجه به مناطق محروم و توسعه شهرک‌های صنعتی در مناطق کم‌برخوردار را از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی دانست و تصریح کرد که این مجموعه احیای مسئولیت‌های اجتماعی را با مثلث توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار داده که تا به امروز در ۱۳ استان کشور اجرایی شده است.

رسولیان خاطرنشان کرد که اجرای این طرح در برخی از روستاها باعث شده تا نرخ بیکاری آن‌ها از ۲۷ درصد به کمتر از ۶ درصد کاهش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه نیز در آیین امضای تفاهم‌نامه‌ها، با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان، اجرای طرح مسئولیت های اجتماعی در مناطق محروم و طرح‌های مشابه را ضرورتی دانست که در صورت اجرا می‌تواند چهره فقر و بیکاری را از این مناطق بزداید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد