موضوعات داغ

معرفی سانگ یانگ کوراندو تمام برقی، تلاش برای بازگشت به بازار

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت سانگ یانگ از اولین خودروی برقی خود یعنی کوراندو e-Motion ۲۰۲۱ رونمایی کرد. تولید این مدل برقی از ۱۴ ژوئن در کره آغاز شده ‌است و در ماه آگوست سال جاری در اروپا عرضه خواهد شد. البته این شرکت اعلام کرده است که تولید این خودرو برای بازار اروپا با مشکل کمبود ریزتراشه مواجه شده است.

اگرچه آن‌ها هنوز جزئیات جذابی درباره آن منتشر نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد کوراندو e-Motion مدل 2021 تا حد زیادی بر اساس مدل اصلی با موتور احتراقی ساخته شده است. با این حال، به منظور تشخیص آسان آن‌ها از یکدیگر، مدل برقی دارای نمای جلو و عقب سفارشی است که در تصاویر منتشرشده توسط سانگ یانگ شاهد آن بوده‌ایم.

این شرکت به دلیل مشکلات مالی حتی پس از نجاتش در سال ۲۰۱۰ توسط ماهیندرا، حساب زیادی روی این مدل برقی باز کرده است. آن‌ها سال گذشته اعلام ورشکستگی کردند و حالا به دنبال یک سرمایه‌گذار جدید هستند تا آن‌ها را نجات دهد.

یانگ وان چونگ که فعلاً مسئولیت سانگ یانگ را بر عهده دارد گفته است:

ما به دنبال نوسازی شرکت از طریق یک ادغام موفقیت‌آمیز و تلاش برای توسعه خودروهای جدید به منظور جلب رضایت مشتریان هستیم. ما همچنین محصولات دوستدار محیط زیست خود را افزایش می‌دهیم تا برای بازار رقابتی جدید آماده شویم.

سانگ یانگ کوراندو e-Motion

سانگ یانگ همچنین اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک شاسی بلند برقی دیگر است. این شاسی بلند اندازه متوسط با نام رمزی J100 در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. در تصاویری که از این مدل منتشر شده شاهد طراحی عضلانی، گلگیرهای عریض، ارتفاع زیاد از زمین، چرخ‌های بزرگ و چراغ‌های LED در جلو و عقب هستیم.

علاوه بر این، آن‌ها با یک پیکاپ که احتمالاً جانشین معنوی موسو است خط تولید برقی خود را توسعه خواهند داد. البته سانگ یانگ جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده‌ است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/29
تمام چی تمام الکتریکی رو تو عنوان تصحیح کنید
1400/3/30
این طراحی کامپیوتری که کردن 90% شبیه رنجرور اووک هست!