موضوعات داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس: سایپا در دو سال گذشته عملکرد به‌نسبت موفقی داشته است

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

علیرضا پاک‌فطرت، نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون عمران مجلس، ضمن اشاره به افزایش تولید خودرو در شرکت سایپا و نقش این شرکت در رونق و جهش تولید در دو سال گذشته، ابراز کرد که گروه خودروسازی سایپا سال‌های موفقیت‌آمیزی را تجربه می‌کند.

او عنوان کرد که سایپا هم از نظر کیفیت و هم کمیت حرکت رو به جلو داشته، از طرفی با جلوگیری از واردات خودروهای لوکس، مدیران خودروساز به این باور رسیدند که می‌توانند همین خودرو را در داخل تولید کنند.

وی با اشاره به سیاست مجلس در حمایت از صنعت خودرو اظهار کرد که حمایت مجلس از صنعت خودرو در افزایش تولید و ارتقای کیفیت تاثیر بسیاری دارد؛ چرا که صنعت خودرو یک صنعت مادر است که می‌تواند صنایع دیگر از جمله تولید کالاهای اساسی در کشور را رونق دهد.

پاک‌فطرت در ادامه تاکید کرد که مجلس همواره حامی تولید بوده و به خصوص از صنعت خودرو که موجب افزایش اشتغال و رونق تولید در کشور می‌شود، حمایت قاطعی می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس باید با حمایت‌های خود از تولیدات شرکت سایپا، زمینه ارتقای کیفیت خودرو داخلی را فراهم کند، عنوان کرد که سایپا در دو سال گذشته عملکرد به‌نسبت موفقی داشته است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که روند تولیدی که شرکت سایپا در پیش گرفته است، همچنان در سال‌های آینده ادامه داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ادامه خط تولید سایپا در دوران تحریم و به‌رغم خروج شرکت‌های خودروسازی خارجی از ایران، خاطر نشان کرد که این اقدام سایپا هم مثبت ارزیابی می‌شود، چرا که باعث شد تولید خودرو در داخل در جهت خودکفایی و خوداتکایی ادامه یابد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد