موضوعات داغ

چری آریزو GX نسخه Champion Edition رونمایی شد، نسخه‌ای ارزان قیمت از آریزو 6

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چری از نسخه میان‌رده آریزو 6 به نام آریزو GX چمپیون ادیشن Champion Edition رونمایی کرد. چری آریزو GX نسخه اولیه و پیش ساخته چری آریزو 6 بود که اکنون چری قصد دارد این خودرو را با همان نام و تجهیزاتی متفاوت به بازار عرضه کند. نسخه‌ چمپیون ادیشن چری آریزو 6 با قیمتی در حدود 91900 یوان در چین به فروش می‌رسند، حال آن‌که آریزو 6 نسخه Exclusive Edition با قیمتی در حدود 130 هزار یوان فروخته می‌شود.

چری آریزو GX

چری آریزو 6 چمپیون ادیشن نسبت به تیپ بالارده امکانات کمتری دارد و از مشخصات فنی مشابهی برخوردار است. برای مثال چراغ‌های LED جلو با چراغ‌های هالوژنی تعویض شده‌اند و سنسور نور نیز از خودرو حذف شده است. گرم‌کن آینه‌ها و شیشه عقب نیز از خودرو حذف شده است و به جای روکش چرمی از روکش پارچه‌ای در این خودرو استفاده شده است. پشت سری‌های سه گانه صندلی‌های عقب نیز حذف شده‌اند که این مساله بر راحتی سواری تاثیر خواهد گذاشت.

چری آریزو GX

در داخل خودرو، نمایشگر هفت اینچی سیستم چندرسانه‌ای حذف شده و به جای آن LCD‌ کوچک 3.5 اینچی و کنترلرهای مکانیکی قرار گرفته است. تعداد بلندگوها نیز از 6 عدد به 4 عدد کاهش یافته است. زیر کاپوت چری آریزو 6 چمپیون ادیشن نیز پیشرانه 1.5 لیتری بدون توربوشارژر قرار دارد که حداکثر 116 اسب‌بخار قدرت و 143 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده در نظر گرفته شده برای این نسخه نیز اتوماتیک CVT خواهد بود. هنوز مشخص نیست که مشتریان چینی چه واکنشی به حذف شدید امکانات از چری آریزو 6 و مطالبه قیمت بالا برای آن نشان خواهند داد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/30
این کمپانی های چینی دست کم محصولاتی که به ایران میفرستند ( از نقاط دیگر خبری ندارم) صرفا گنجشک رنگ شده جای قناری هستند!

بخش مشخصات موتور رو که نگاه میکنید انگار یک محصول میان رده ایرانخودرو یا ساپا هستش! 116 اسب! کدام یک از مصحولات ایران خودرو قدرتی از این کمتر داره؟! هیچی! پس یک موتور ارزون غالب با شکل ظاهری کپی شده از شرکت های معروف(هزینه طراحی هم که نداشته!) اما قیمتی چند برابر ماشین های ایران خودرو!!!


1400/4/1
الان چری موتور ۲ لیتر توربو ۲۶۰ اسب و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور هم داره و موتور ۱.۶ لیتری و ۱۹۷ اسب و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور چری با ایران خودرو و سایپا قابل مقایسه نیست تفاوت از زمین تا آسمونه بعدش این ماشین رو اول شما بفرما کپی چی هست ؟
طراح این ماشین طراح سابق ب ام و و مزدا بوده طبیعتا ی همچین شخصی که این ماشین رو طراحی کرده با این سابقه نمیاد کپی کنه