موضوعات داغ

شرایط فروش کشنده دیما ویژه خرداد اعلام شد، آغازی سخت برای تازه وارد مایان

عکس مطلب اول

گروه مایان بار دیگر شرایط فروش کشنده دیما ویژه خردادماه را اعلام کرد. قیمت کشنده دیما در شرایط فروش مایان دیزل ویژه خردادماه سه میلیارد و 172 میلیون و پانصد هزار تومان اعلام شده که متقاضیان می‌توانند این خودرو را در شرایط نقد و اقساط خریداری کنند. حداقل پیش پرداخت لازم برای خرید کشنده دیما، 12 میلیارد ریال معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان است. موعد تحویل کشنده دیما در این بخشنامه نیز با توجه به نوع پرداخت، 30 الی 90 روز کاری اعلام شده است. شرایط فروش کشنده دیما را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

شرایط فروش کشنده دیما

اعلام چنین قیمتی برای کشنده دیما، سبب شده تا این خودرو به یکی از گران‌ترین کشنده‌های حال حاضر بازار تبدیل شود. در مقایسه باید گفت که کشنده فوتون ایران خودرو دیزل قیمتی معادل دو میلیارد و 260 میلیون تومان دارد. همچنین کشنده دافران H7‌ نیز با قیمت تقریبی دو میلیارد و 800 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار دارد. کشنده سیتراک شرکت پیلسان نیز با قیمتی در حدود دو و نیم میلیارد تومان به بازار عرضه شده است.

برای افرادی که به برندهای چینی علاقمند نیستند، نسخه‌های کارکرده ولوو FH13 مدل 1383 با قیمت تقریبی سه میلیارد تومان گزینه اصلی خرید را تشکیل می‌دهند. برای افرادی با بودجه کمتر در حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز کشنده‌های چینی البرز و هوو با مدل 1387 یا 1388 در دسترس خواهند بود. شکی نیست که اعلام چنین قیمت گزافی برای کشنده دیما، شرایط رقابتی را برای این خودرو در آینده سخت‌ خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/31
خدا ازشون نگذره ما کشنده fh فروختیم ۲۵۰ میلیون ، الان باید همونو بخریم نزدیک ۳ میلیارد