موضوعات داغ

تصاویری لو رفته از شاسی بلند جدید مازراتی

عکس مطلب اول
چند مدت پیش یا بهتر است بگوییم در نمایشگاه خودرویی ژنو امسال بود که شرکت خودروسازی مازراتی بعد از کوبانگ، دومین فرزند شاسی بلند خود یعنی لوانته را معرفی کرد و مهم‌ترین ویژگی آن نسبت به کوبانگ هم طی کردن مراحل تحقیقاتی و آماده بودنش برای تولید بود. حال به تازگی در سایت‌های خودرویی تصاویری جدید منتسب به شاسی بلند اولیه مازراتی یعنی کوبانگ با تغییراتی در طراحی ظاهری منتشر شده و گفته شده که آمادگی لازم برای تایید نهایی را بدست آورده است.
براساس جزییات بدست آمده و تصاویری که در دسترس داریم، می‌توان دید که حالا با تغییرات صورت گرفته بر روی مازراتی کوبانگ، چهره‌ای شبیه به مازراتی لوانته بدست آورده است. در این خصوص می‌توان جلوپنجره و چراغ‌های پیشانی را مشاهده کرد که در حقیقت برگرفته از مازراتی لوانته هستند و این شاسی بلند را بیشتر تبدیل به یک مازراتی لوانته کوچک‌تر کرده‌اند.
علاوه بر این دو تصویری که طبق ادعاهای وبسایت منبع توسط منبعی موثق بدست آمده است، احتمالا به صورت انحصاری از پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی و دیزلی استفاده خواهد شد که برای تبدیل و انتقال آن از جعبه دنده‌ای نه سرعته اتوماتیک کمک گرفته می‌شود. هرچند گفته شده که برای نسخه اسپرت آن از پیشرانه‌ای 4.7 لیتری هشت سیلندر سود خواهد برد.
در مورد این خودرو همچنین گفته شده که در پشت برند مازراتی، با قیمتی حدودا 35 هزار یورویی الی 50 هزار یورویی عرضه خواهد شد که تاکنون مازراتی صحبتی در رابطه با آن نکرده و به نظر هم نمی‌رسد پس از تایید نهایی با چنین قیمتی عرضه شود.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/15
شاید بهتر بود مازراتی هم همانند همطن ایتالیایی خود نوشیدنی انرژی زا تولید میکرد یعنی لامبورگینی. مازراتی در بحث طراحی خودروهای سواری هر چقدر که خوب عمل کرده و شاهکارهایی رو روانه بازار کرده . در زمینه طراحی شاسی بلند ضعیف بوده و بیشتر انتقاد و دل زدگی طرفدارانش را در پی خواهد داشت...
1395/1/15
اتفاقا بسیار پخته و زیبا عمل کرده. بهتره کمی دروس زیبایی شناسی بگذرونی... و این چنین نظرات ارزشی نداره و به حرف شما، مدیران مازراتی، ایپسلون اعتنایی نخواهند کرد.
1395/1/15
چقدر شبیه ام جی جی اس هست ولی خدایی به پای ام جی اصیل الصنعت نمیرسه زنده باد ام جی
1395/1/15
😀😄😂😃😄درسته امجی خوبه ولی نه تا این حد
1395/1/15
هه جوک میگی ؟؟؟؟؟؟
مازاراتی به پای ام جی نمیرسه؟؟؟؟؟؟؟
دیگه این نمونش رو ندیده بودیم بخدا !!!!!!!!!!
مازاراتی پایین تر از ام جی !!!!!!!!!!
1395/1/15
ام جی و مازراتی تو بازه قیمتی خودشون و نسبت به رقباشون یه سر و گردن بالاترند همیشه
1395/1/16
ایشون احتمالا نمیدونن مازراتی کجاییه و چه ماشینایی تولید میکنه...داداش مگه لیفانه؟؟
1395/1/15
تصاویر لو رفته از نیو پراید ندارین 😂
1395/1/15
رامین جان شما دروس زیبایی شناسی رو رد کردین و مشخصه با مدیران ارشد مازراتی ارتباطی تنگاتنگ دارین میشه نظر شخصی خودتون را با توجه به علم و زیبایی شناسیتون تایپ کنید تا همه لذت ببریم. تا اینکه به بنده درس زیبایی شناسی بدید.ممنون میشم
1395/1/15
طرحش پخته تر و بهتر لوانته هستش ,اما اثری از هنر ناب ایتالیایی رو نمیتونی در طراحیش دید.
1395/1/16
ببنید چقدر از کره ای ها خصوصا کیا کپی کرده، مثلا جلو پنجره جدید کیا کادنزا زده ( فروم و حالت تو رفتگی) تا دید کیا با کیا اومده تو 2016 اینطوری کرد این هم رفت زد
http://images.scribblelive.com/2016/3/23/ca2efae2-e4b3-4e43-97c1-489551d6a39f_1000.jpg

حالا هی بکین آشغال بی اصالت کره ای اسباب بازی و کره در حد چین هست و ... امان از دست اروپایی ها
1395/1/17
با عرض سلام
متأسفانه ما ایرانی ها داریم از فرهنگ و تمدنی که در هزاران سال پیش داشتیم هر سال و هر روز دورتر میشیم.
تخریب یک برند ، تحقیر ، تهمت و ...
تو دنیای طراحی خودرو خیلی وقتا شرکتای طراحی حتی شرکتای بسیار بزرگ یه الهام هایی از طراحی های موفق میگیرن همیشه نمیشه گفت فلان ماشین رو کپی فلان ماشین زدن.البته امر کپی برا یسری از خودرو سازیها کاملا شفاف و روشنه که کاملا کاره غیر فنی و غیر حرفه ای میکنن. اکثر شرکتها در اوایل کارشون احتمال کپی برداری یا زیاد الهام گرفتن از یک خودرو ناب و با سابقرو دارن حتی میشه به شرکت تویوتا با این عظمتش اشاره کرد که در اوایل کار از خودروهای آمریکایی کمی تقلید میکرد یا شرکتایی مثل هیوندا ، کیا ،بعضی شرکتهای اروپایی ،شرکتهای چینی و...
نمونشو میتوننین تو مثال زیر ببینین که حتی شرکتی میتونه بعد از این همه پیشرفت و سابقه باز هم کمی کپی برداره از خودروهای فوق العاده (به سال تولید دقت کنین لطفا)
http://www.netcarshow.com/jeep/2014-grand_cherokee_eu-version/1024x768/wallpaper_4c.htm

http://www.netcarshow.com/kia/2015-sorento/1024x768/wallpaper_0b.htm