موضوعات داغ

پژو 308 جدید نسخه SW معرفی شد، چهره‌ای جدید از شیر فرانسوی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروهای استیشن در بازار اروپا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل تولیدکنندگان اروپایی نیز همواره محصولاتی را در این سگمنت به بازار عرضه می‌کنند. پژو 308 SW جدیدترین محصول شرکت فرانسوی پژو در این رده است که با ظاهری چشم‌نواز، امکاناتی مدرن و قیمتی مناسب به بازار عرضه خواهد شد.

پژو 308 استیشن طولی معادل 4.64 متر و فاصله بین دو محوری برابر با 2.73 متر دارد، از این رو با کابینی بزرگ و جادار برای سرنشینان و وسایل آن‌ها روبرو هستیم. صندلی‌های ردیف دوم این خودرو نیز در صورت نیاز قابلیت تا شدن دارند تا فضایی بیشتر برای مالک در دسترس باشد. قسمت بار پژو 308 استیشن حجمی معادل 608 لیتر دارد که در صورت تاشدن صندلی‌های عقب، این حجم به 1634 لیتر خواهد رسید.

نسخه استیشن 308 جدید همانند نسخه سدان، به داشبورد نسل جدید پژو یا i-Cockpit مجهز است که ترکیبی از ارگونومی، راحتی و تجربه رانندگی لذت‌بخش را برای سرنشینان فراهم خواهد ساخت. فرمان جمع‌وجور و کوچک به همراه گرمکن و دکمه‌های کنترلی، هدست دیجیتالی سه بعدی به همراه نمایشگر 10 اینچی، سیستم سرگرمی هوشمند با قابلیت همگام سازی با تلفن‌های همراه هوشمند، چهار سوکت USB C و کنترلرهای i-toggles برای سیستم تهویه از جمله تجهیزات این خودرو هستند.

پژو 308 استیشن

پژو 308 استیشن با سه نوع پیشرانه به بازار عرضه می‌شود. دسته اول تیپ هیبریدی این خودرو است که نسخه‌های 180 و 225 اسب‌بخاری را در خود جای داده است. این نسخه‌ها به جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک e-EAT8 مجهز هستند. نسخه‌های بنزینی با دو موتور 110 و 130 اسب‌بخاری به همراه گیربکس شش سرعته S&S BVM6 یا هشت سرعته EAT8 عرضه خواهند شد. در نهایت نسخه‌های دیزلی این خودرو با پیشرانه بلو HDi 130 اسب بخاری به همراه گیربکس شش سرعته یا هشت سرعته در دسترس هستند. پژو 308 استیشن هم‌اکنون در سایت پژو برای فروش قرار دارد و مشتریان می‌توانند این خودرو را به صورت کاملا آنلاین خریداری کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد