موضوعات داغ

نسل جدید تویوتا لندکروزر در نمایشی بزرگ به مشتریان اماراتی تحویل داده شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

با نگاهی به آمار فروش خودرو طی ماه های اخیر در امارات متحده عربی که در خودروبانک هم مروری بر روی آن داشتیم، خودروی شاسی بلند تویوتا لندکروزر با سبقت گرفتن از نیسان پاترول توانست عنوان پرفروش ترین خودروی بازار این کشور را به نام خود ثبت کند و اکنون که نسل جدید این خودرو راه اندازی شده و اولین محموله آن به امارات رسیده است، می توان شاهد تقویت بیش از پیش جایگاه فروش تویوتا لندکروزر در این کشور حاشیه خلیج فارس بود.

نکته جالب توجه در رابطه با تحویل خودروی نسل جدید تویوتا لندکروزر در امارات متحده عربی، برگزاری مراسمی توسط الفطیم تویوتا برای تحویل خودروهای نسل جدید تویوتا به 50 مشتری اول این خودرو بود. گروه الفطیم یک شرکت خوشه‌ ای اماراتی است که در زمینه مونتاژ خودرو، خرده‌ فروشی، خدمات بیمه، تجهیزات الکترونیکی، توسعه املاک و مستغلات فعالیت می‌ کند.

نسل جدید تویوتا لندکروزر

الفطیم تویوتا وظیفه عرضه نسل جدید تویوتا لندکروزر را در امارات متحده عربی برعهده دارد و این فروشنده بزرگ با راه اندازی یک جشنواره اختصاصی، یک پذیرایی و مهمانی غافلگیر کننده برای 50 مشتری اول این خودرو برگزار کرد.

مشتریان به نمایشگاه دعوت شدند تا لندکروزر 300 کاملا جدید خود را در یک رویداد اختصاصی، آن هم نیمه شب و به همراه آتش بازی و اسکورت پلیس دبی دریافت کنند. در این مراسم همچنین پلیس دبی هم توانست ماشین های سفارشی خود را دریافت کند تا در کلکسیون ماشین های خاص پلیس دبی، نام تویوتا لندکروزر نسل جدید هم دیده شود.

تویوتا لندکروزر نسل جدید در حال حاضر با قیمت پایه 229 هزار و 900 درهم در سراسر امارات متحده عربی و در تمامی نمایشگاه های الفطیم تویوتا عرضه می شود که باتوجه به نرخ روز درهم امارات در لحظه نگارش، قیمت تویوتا لندکروزر نسل جدید در امارات به چیزی بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان می رسد!.

نسل جدید تویوتا لندکروزر

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد