موضوعات داغ

برگزاری گردهمایی سراسری ام‌وی‌ام سواران و چری سواران همزمان در چند شهر ایران

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

روز گذشته پارکینگ مجموعه آبشار تهران میزبان تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ام‌وی‌ام‌ و چری بود که به منظور تبادل نظر و به اشتراک گذاری تجربیات خود گردهم آمده بودند. نکته قابل توجه درخصوص این گردهمایی، برگزاری همزمان در چند شهر دیگر بود که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرهای شیراز و تبریز اشاره کرد.

گفتنی است این مراسم که توسط یکی از گروه‌های هواداری برندهای ام‌وی‌ام و چری برگزار شده بود، از سوی یک عاملیت غیر رسمی ارائه خدمات پس از فروش حمایت شده بود که در حین برگزاری گردهمایی، بازدید و چکاپ خودروها توسط تکنسین‌های مربوطه انجام شد. همچنین تحفیف‌های 10 تا 15 درصدی انجام خدمات در این مجموعه نیز برای حاضرین در نظر گرفته شده بود. نکته قابل تامیل عدم حضور نمایندگی‌های رسمی شرکت مدیران‌خودرو است. چرا که انتظار می‌رفت این تحفیف‌ها و خدمات ارائه شده از سوی یکی از نمایندگی‌های مجاز و رسمی مدیران‌خودرو ارائه شود.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، این همایش به صورت همزمان و سراسری در چند شهر محتلف برگزار شد. در تهران نیز در مجموع نزدیک به 40 دستگاه از انواع خودروهای ام‌وی‌ام و چری از جمله ام‌وی‌ام ایکس 33، ام‌وی‌ام ایکس 22، ام‌وی‌ام ایکس 55، ام‌وی‌ام 550 و ام‌وی‌ام315 و انواع مدل‌های چری نظیر چری تیگو 7، چری تیگو 5، چری آریزو 5 و آریزو 6 حضور یافتند.

یکی از نکات قابل توجه درخصوص گردهمایی مورد نظر، حضور چندین دستگاه از انواع محصولات ام‌وی‌ام شامل 315 و 550 بوده که با اعمال تغییرات ظاهری، چهره‌ای متفاوت پیدا کرده بودند. همین موضوع باعث شد تا توجه بازدیدکنندگان و سایر شرکت‌کنندگان به این خودروها جلب شود.

گردهمای ام وی ام

همچنین ام‌وی‌ام 315 یکی از مدل‌هایی است که در این گردهمایی بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده بود. در واقع می‌توان از این موضوع برداشتی با مضمون "مشت نمونه خروار" داشت. این بدان معناست که ام‌وی‌ام 315 یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات مدیران‌خودرو است که توانسته طی این سال‌ها نظر طیف وسیعی از خریداران از جمله جوانان را به خود جلب کند.

از آنجایی که مدت زمان زیادی از عرضه ام‌وی‌ام ایکس 55 به عنوان جدیدترین محصول تولیدی شرکت مدیران‌خودرو به بازار نمی‌گذرد، حضور این محصول در این گردهمایی موجب جلب توجه بسیاری از دارندگان سایر مدل‌های این نشان تجاری شده بود. نکته جالب توجه در خصوص این محصول، قیمت‌گذاری نه چندان معقولی است که موجب شده فرصت خرید آن برای بسیاری از علاقه‌مندان مهیا نشود. هرچند که موضوع قیمت‌گذاری محصولات مدیران‌خودرو این روزها به سوژه بسیاری از محافل خودرویی تبدیل شده است.

زیرا این شرکت برخلاف انتظار، هرچند وقت یکبار افزایش شدید قیمت‌ها را در دستور کار خود قرار می‌دهد و موجبات شگفتی مشتریان و علاقه‌مندان به محصولات ام‌وی‌ام و چری را فراهم می‌سازد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/4/12
یه مشت علاف😒😒