موضوعات داغ

بائوجان RC-6 معرفی شد، سدان کوپه کراس‌اوور از برندی چینی!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بائوجان Baojun برندی چینی است که تحت سرمایه‌گذاری چند جانبه سایک موتور، جنرال موتورز و وولینگ ایجاد شده و اکنون بخشی از برند وولینگ محسوب می‌شود. این برند به تازگی خودرویی جذاب و نوآورانه به نام بائوجان RC-6 را به بازار معرفی کرده که ترکیبی از سه سگمنت سدان، کوپه و کراس‌اوور است.

برند بائوجان محصولاتش را با تمرکز بر فناوری و نو اندیشی به بازار عرضه می‌کند و مدل RC-6 نیز یکی از همین خودروهای نوآورانه است. بائوجان RC-6 در ابتدا با کد CN220C شناخته می‌شد و خودرویی عجیب، خلاقانه و در حین حال جالب به نظر می‌رسد. ابعاد و اندازه بائوجان RC-6 به ترتیب عبارتند از : 4925/1880/1580 میلی‌متر. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2800 میلی‌متر عنوان شده است.

بائوجان RC-6

این خودرو براساس پلتفرمی مشترک با بائوجان RS-5 ساخته شده و مشخصات فنی مشابهی با مدل شاسی‌بلند این برند دارد. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر همانند اکثر خودروهای چینی قدرت‌بخش این خودرو است که حداکثر 152 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده شش سرعته CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو عجیب چینی بر عهده دارد. بائوجان RC-6 در چهارماهه چهارم سال 2021 میلادی وارد بازار چین خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/4/20
شتر ، گاو ، پلنگ