موضوعات داغ

پورشه‌ پانامرای نعش کش!

عکس مطلب اول
خیلی از ماها هستیم که علاقه زیادی به ایجاد تغییرات در خودرویمان داریم و حداقل با یک رینگ عوض کردن هم دست به اعمال تغییراتی در طراحی خودروهایمان می‌زنیم، ولی به تازگی خودرویی در ایتالیا دیده شده که تغییرات آن بیش از حد انتظار بوده است.
شاید باورش سخت باشد، ولی به تازگی پورشه‌ای پانامرا در ایتالیا دیده شده که از حالت عادی به کلی خارج شده و بیشتر تبدیل به یک نعش کش لوکس برای بدرقه کردن مردگان به منزلگاه ابدیشان شده است که گالری تصاویر منتسب به این مطلب تمامی گفته‌ها را تایید می‌کند. این تصاویر دقیقاً یکم آوریل یعنی حدودا 5 الی 6 روز پیش در یک صفحه فیس بوک منتشر شده که زوایای مختلفی از این خودرو را به نمایش می‌گذارد و به نظر می‌رسد که در اصل یک پورشه پانامرا S با پیشرانه‌ای 8 سیلندر بوده است.

پانامرای نعش کش

نکته جالب این خودرو اول از همه طراحی خاص و حرفه‌ای کابین آن (باتوجه به اینکه کمپانی خودروسازی پورشه در طراحی و توسعه آن نقشی نداشته) و دومین نکته جالب آن هم، افزایش فاصله بین دو محور است. به طور کلی تنها می‌توان در قسمت جلویی خودرو چهره‌ای از پورشه پانامرا را مشاهده کرد، ولی از نیم تنه به بعد (بخصوص تمامیت سقف) دچار تغییر و تحولاتی اساسی شده است. با نگاهی به تصویر گرفته شده از نمای پشتی این خودرو هم می‌توان به نعش کش بودن آن پی برد، چون کف سازی‌های آن مربوط به ماشین آلات حمل جنازه می‌شود.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/17
چه مسخره...
1395/1/17
فکر کن فردا پس فردا آمبولانس پورشه هم بیاد اون موقع همه مریضن.
1395/1/17
دور دور با جنازه چه حالی میده
1395/1/17
حداقل امبولانسش میکردن شتابش به یه دردی بخوره .شتابش به حال مرده دیگه تاثیری نداره حالا یه دقیقه اینور اونور کرمها اخر قلقلکش میدن میشه شادروان
1395/1/17
با توجه به اینکه در یکم آوریل منتشر شده پس دروغ یکم آوریله و فتوشاپه
1395/1/17
مثل اینکه ویران خودرو و سایپا کلک دارن از دور عقب میفتن، باید سریع یه پراید نش کش و شتر گاو پلنگ پیکاپ و... دیگه بیرون بدن تا بیش تر از این عقب نیفتادن.
انگاری کم کم داره کلاه برداری های این دو قاتل به خارجی ها هم سرایت می کنه.

البته امکان دروغ اول آپریل بودن هم داره ولیفتوشاپش خیلی واقعیه.
1395/1/17
خب این که مسلما دروغ اول آوریله
1395/1/18
این خبر خودروبانک رو دیشب همه کار کردن
تو تلگرام حسابی پخش شده بود