موضوعات داغ

شاسی بلند جدید سایک مکسوس D90‌ پرو معرفی شد، هوشمندتر و جذاب‌تر!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت سایک از شاسی‌بلند آفرودی جدید خود یعنی مکسوس D90‌ پرو رونمایی کرد. این خودرو هم‌اکنون با مدل 2021 و با قیمت پایه 179800 یوان قابل خرید توسط مشتریان چینی است. با توجه به اینکه اکثر شاسی‌بلندهای چینی فاقد قابلیت آفرود هستند، عرضه مکسوس D90‌ پرو با قیمت رقابتی و مشوق‌های خرید برای مصرف‌کنندگان بازار خودرو چین جذاب خواهد بود.

سایک محصول جدید خود را با مشوق‌های مختلفی عرضه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان خرید اقساطی با 30 درصد پیش پرداخت و اقساط 36 یا 60 ماهه با بهره اندک اشاره کرد. سایک برای کمپین تبلیغات مکسوس D90‌پرو از کمک فن ژیی، بازیکن سابق و مربی فوتبال چینی کمک گرفته است.

از نظر ظاهری، سایک مکسوس D90 پرو تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد و به نوعی یک فیس‌لیفت محدود از نسخه اصلی محسوب می‌شود. طراحان سایک سعی کرده‌اند با افزودن تعدادی المان‌های اسپرت، ظاهر خودرو را نسبت به نسخه عادی جذاب‌تر و زیباتر جلوه دهند.

سایک مکسوس D90‌ پرو

فضای داخلی سایک مکسوس D90 پرو نیز کاربرپسند است و با هدف راحتی راننده بهینه شده است. کنترل صوتی هوشمند، سیستم تهویه مطبوع و مسیریاب ماهواره‌ای به همراه سیستم عامل بایدو بخشی از امکانات این خودرو هستند. هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری فعال و رادار نقطه کور تعدادی از تجهیزات مکسوس D90 پرو به شمار می‌روند.

فاصله بین دومحور مکسوس D90 پرو 2950 میلیمتر است و مشتریان می‌توانند دو یا سه ردیف صندلی را برای این خودرو سفارش دهند. فضای بار این پیکاپ نیز 2400 لیتر است که برای پاسخگویی به نیازهای کاربران کافی به نظر می‌رسد. موتور دیزل دولیتری توربوشارژر با 214 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور قدرت بخش این خودرو است و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده خواهد داشت.

سیستم چهارچرخ محرک مکسوس D90 پرو قابلیت انتخاب بین حالات اتوماتیک ، کم مصرف ، ورزش ، برف ، گل ، شن ، سنگ و غیره را در اختیار راننده قرار می‌دهد. قفل دیفرانسیل مکانیکی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده تا هنگام آفرود یاری‌گر موتور و گیربکس باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/18
خدا کنه هر چه سریع تر برای خرید در ایران در دسترس باشه