موضوعات داغ

لکسوس RX مدل ۲۰۲۲ معرفی شد، رنگ های جدید برای ژاپنی معروف

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

لکسوس خودروهای RX 350L و 450hL RX مدل ۲۰۲۲ را با رنگ‌های جدید خاکستری کلاودبرست و ایریدیوم عرضه کرد، اما تغییرات این نسخه‌های جدید به همین محدود می‌شود.

خوشبختانه، خانواده RXL هنوز فناوری‌های پیشرفته و امکانات اتصالی خوبی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، جدیدترین همگام‌سازی با گوشی‌های هوشمند و دستیارهای مجازی آن‌ها به صورت استاندارد در تمام اعضای خانواده در دسترس هستند. عملکردها از طریق نمایشگر لمسی ۸ اینچی استاندارد یا نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی در دسترس قرار دارند.

اگر از اندروید اتو استفاده می‌کنید، می‌توانید از اهداف لمسی بزرگتر، رابط کاربری ساده و عملیات صوتی دستیار گوگل استفاده کنید. برنامه‌های موجود شامل اسپاتیفای، واتس‌اپ، گوگل مپس و غیره هستند. در همین حال، با اپل کارپلی می‌توانید به مسیریابی، برقراری تماس‌های تلفنی، ارسال و دریافت پیام‌ها از طریق سیری و نقشه‌ها، پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی اپل دسترسی داشته باشید.

ویژگی دیگری که در دسترس قرار دارد الکسای آمازون است، که به سرنشینان اجازه می‌دهد به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، موسیقی پخش کنند، اخبار را چک کنند و دستگاه‌های خانه هوشمند مختلف را کنترل کنند.

لکسوس RXL

از لحاظ ایمنی، مجموعه امکانات پیشرفته لکسوس RXL مدل ۲۰۲۲ شامل سیستم ایمنی لکسوس ۲.۰ با تشخیص دوچرخه‌سواران در روز، تشخیص عابران در نور کم، دستیار علائم جاده و دستیار ردیابی مسیر است. این مدل‌ها همچنین دارای هشدار ترافیک از عقب هستند که در بیرون آمدن از پارک به شما کمک می‌کند.

لکسوس گفته است نسخه RX 450hL مدل ۲۰۲۲ یادآور نسخه هیبریدی پرچمدار آن‌هاست. این نسخه با استفاده از موتور بنزینی ۳.۵ لیتری V6 در کنار دو موتور-ژنراتور برقی با گشتاور بالا، در مجموع توان ۳۰۸ اسب بخار تولید می‌کند. طبق گفته شرکت سازنده، میانگین مصرف سوخت RX 450hL مدل ۲۰۲۲ تقریباً ۸.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد